Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '07

 
Kategori
Aile
 

Bu bayram sadece eşimle bayramlaşacağım.

Evet evet yanlış duymadınız.....
Bu bayram sadece eşimle bayramlaşacağım...

Başta çocuklarım,
Bilumum eş dost, arkadaşlar, yakınlar, sevgililer, sevenler, iki mermer taş altında yatan anam babam....
Kardeşlerim, kayınvalidem, baldızlarım, bacanaklarım, kayınbiraderim, yiğenlerim, kuzenlerim....
Kusura kalmasınlar, affetsinler...
Bu bayram sadece eşimle bayramlaşacağım....

Ahhh... Eli öpülesi, gönüllerdeki en güzel yer ayrılası fedakar eşim....
Ah ben düşünce Mapus damlarına, gözyaşı döken şelaleler misali...
Çile çeken görüşmeci odalarında. Bekleyen acımasız soğuklarda titreyerek...
Ben yatınca hastanelere dermanım olan, tabiplerin ötesinde...
Emekli olduğu halde yinede yılmadan çalışan, "Yoruldum artık" diyen bedenine direnerek...

Tekrar kusuruma bakmayın güzel kızım, efendi oğlum, gönlünüz kalmasın...
Maddi manevi yokluğumu hissettirmeyen annenizdir tüm övgüleri ve en güzel bayramları hakeden...
Bu kadarını hoş görün...

Ahhh... Anlatılmaz güzelliklerin kahramanı eşim, fedakar çilekeşim...
Sevdalım, otuz yıllık yoldaşım...
El sallayan korkusuzca üzerimizdeki kara bulutlara.. Cengaverim...
Bebelerimin anası, yatakta keyf ortağım, çilede işbirlikçim...
Zevkle içtiğim sigaramın dumanı, kadehimdeki rakının beyazlığı....
Ütüsüz gömleğimin üzüleni, eğri duran kıravatımın düzelteni....
Ahh, ahh... Sevgili eşim...
Fedakarlığını bir ben bilirim, bir sen bir de Yaratan.
O da umarım taktir etmiştir zaten...

Can yoldaşım, gönül kuşum.. Bu bayram yanlız seninle bayramlaşacağım.

Dostlar gönül koymazlar umarım.. Hakkım bu benim...
Bu bayram kırmayın beni...
Affedin...
Sadece eşimle bayramlaşacağım....

Saygılar...
 
Toplam blog
: 243
: 760
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

1957 Kars doğumluyum. Emekliyim. Gazi Üniversitesi İİBF İşletme bölümü ön lisans mezunuyum. Yazı ..