Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '17

 
Kategori
Deneme
 

Bu Benim Babam

Bu Benim Babam
 

babam


Daha küçüktüm o zamanlar nereden baksan 4-5 yaşlarındaydım… Bir gün aldılar beni yüzlerce kişinin olduğu büyük bir alana getirdiler. Tam karşımda Türk bayrağına sarılı olan kutu ve ona yaslı olan babamın fotoğrafı vardı. Babam benim tam karşımdaydı ama bu sefer bir çerçeve içinde fotoğrafıyla yanımdaydı. Diyorum ya daha küçüktüm işte o zamanlar babam tam karşımda yatarken, annemin sessiz çığlıkları arasında oyunlar oynuyordum her şeyden habersiz… Bir ara oyunu bırakıp yanımda duran arkadaşımın kolunu çekiştirerek önümde duran fotoğrafı gösterdim. “ Bak bu benim Babam “ tekrar tekrar söyledim bu cümleyi, fotoğraftakinin babam olduğunu bilip o kutunun içinde yatanın babam olduğunu anlayamadan… Küçük bir çocuk için özgürlük, beton yığınları arasında bulduğu boş bir alanda oynayacağı oyundur aslında… O gün benim içinde özgürlük, arkadaşımla yaptığım o koşturmaçaydı fakat büyüdükçe gerçek öyle gelmedi bana hiçbir zaman. O gün benim özgürlüğümün sıfıra indiği gündü… Birilerinin mücadele deyip adına özgürlük koyup savaştığı, anne baba kardeş dost dinlemediği, ülkeyi bölmeyi amaçlayan amaçsız mücadele... Şimdi benden bu mücadeleyle en değerlim olan babamı aldılar… Ama unutulmasın ki… Şehitler asla ölmez… Vatan ise kolay kolay bölünmez…

 
Toplam blog
: 3
: 385
Kayıt tarihi
: 09.07.17
 
 

1996 yılında Trabzon'da doğdum. Tıbbı dökümantasyon ve sekreterlik öğrencisiyim, bunun yanında ki..