Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '07

 
Kategori
Eğitim
 

Bu Bir Özürdür

Bu Bir Özürdür
 

<ı>

10 Ocak bir çoğunuzun bildiği gibi Gazeteciler Günüydü. Böyle bir günü unuttuğum için gerçekten üzgünüm. Sağlığımın bozulması bende oldukça olumsuz etkiler yaptı. Kullandığım ilaçlar dikkat dağınıklığı yapıyor. İşimden de uzak kaldığım için tabiri caizse atıldığım için, gelişmelerden de uzak kalıyorum. Elbette bu bir mazeret değil, daha dikkatli olabilirdim. Affınıza sığınıyorum...

Gecikmiş de olsa tüm gazetecilerin, ' Gazeteciler Günü ' nü kutluyorum...

AIESEC İzmir ailesi Basın Sözcüsü Gizem Dağ, Gazeteciler Günümü kutlayana kadar bu özel günden habersiz olacaktım.

Teşekkürler Gizem Dağ ve AIESEC ailesi...

Aiesec; Üniversite öğrencileri değişim programı çerçevesinde 95 ülkede maddi çıkar gözetmeksizin çalışan gözlerinin içi parlayan gençler. Yılda 500 e yakın uluslararası kongre yapmaktalar. Kongrelerin sonucunda da lider yetiştirmekteler. Her yıl Ekim ayında değişim programına katılanlar uluslararası ülkelerde firmalara yönlendirilerek oralarda görev almaları sağlanıyor. Staj ve diğer aktivitelere katılarak öğrencilerim mesleki ve insan ilişkileri konusunda deneyim kazanmaları sağlanıyor. Geleceğin liderleri olarak yeni projeler ve katılım programları ile ülkemizi uluslararası platformda başarı ile temsil ediyorlar.

Ekim ayında yapılacak organizasyona katılıp 600 kişinin arasından sıyrılıp başarılı olan gençler dünyanın değişik ülkelerindeki firmalarda görev alacaklar. Yine birçok ülkede yapılacak olan toplantı ve konferanslara katılıp kendilerini yetiştirecekler.

Son 2 yılda yazılı ve görsel basınla olan iyi ilişkileri sayesinde diğer gençlere kendilerini daha iyi ifade edebilme fırsatını yakaladılar. Medyada çıkan yazılar ve katılımcı sponsor firmalar Aisece gereken desteği vererek onların tanıtımlarını sağladı.

Bu gençler geleceğin lider yöneticileri olacaklar ve çalışanları, buradan aldıkları eğitimlerle uluslararası vizyona sahipler.

Editörlük yaptığım dönemlerde ve gazetecilim süresince gençlerle irtibatımı hiç koparmadım.Hepsi azimli, çalışkan, başarılı gençler. Bizler gündemi çok çabuk eskittiğimiz için ülkemizde güzel şeyler yapan gençleri ve onların aktivitelerini kaçırıyoruz. Bu kadar emek verilerek yapılan faydalı işlerin geniş kitlelere ulaştırılması taraftarıyım.

Dergide editörlük yaptığım dönemde, ' Gençlik Başımda Duman ' isimli iki sayfalık gençler için ayırdığım sayfam vardı. Çekimleri stüdyo fotoğrafçısı olan dostum Uğur Barışkan Beyefendi tarafından bizzat gerçekleştiriliyordu. Ortaya inanılmaz güzel şeyler çıkıyordu. Gençler bana ulaşıp emek vererek yaptıkları işten beni haberdar edip görüşme talep ediyorlardı ve ben de onlara kendilerini ifade etme şansı sunuyordum...

Bu sayede hem onlar kendilerini tanıtmış oluyorlardı hem de onlardan faydalanabilecek kişiler onlar hakkında daha geniş çaplı bilgi edinip, buna bağlı olarak da birbirleriyle kolay irtibat kurabiliyorlardı.

Son dergimin genç konukları A Erkek Voleybol Milli Takımı Menajeri ve oyuncularıydı. Onlarla da çok keyifli sohbetler yaptık. Dergideki son sayım olduğu için bu röportaj benim için bir nevî jübile sayılır...

Gençlerle yaptığım röportajların hepsi ayrı birer keyifti. Sanırım derginin en çok genç sayfasını özleyeceğim....

Gazetecilik yaptığım dönemde çok farklı işler yapan ama hepsi çalışkan gençler tanıdım. Onlarla bol bol sohbet etme şansını yakaladığım için onların ortak dertlerini belirtmeden geçemeyeceğim...

Hangi işi yaparsa yapsınlar çok başarılı olmalarına rağmen basında kendilerine gerektiği kadar yer verilmemesinden şikâyetçiler. Kendilerini ifade edemediklerini söylüyorlar. Hatta bazıları basına verdiği bilgilerin en can alıcı kısmının makaslandığını ve talihsizlik olarak nitelendirdiğimiz yanlış bir kelimeden cümleden yola çıkarak basına malzeme olduklarından yakındılar...

Gençlerimize fırsat verelim, onlara güvenelim, onlar bizim bu günümüz ve yarınlarımız...

Gençlerin yaptığı tüm güzel faaliyetlerin yanındayım. Yaptıkları işi belgeleyerek bana ulaşılması halinde makalelerimde onların tanıtımını zevkle üstlenirim...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..