Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

01 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu bir protestodur

Bu bir protestodur
 

protesto


Protesto ediyorum.

İletişim hakkımıza istinaden.

İnternet üzerindeki site, yayın ve blog sayfalarının yanlış uygulamalarla ve yanlış kanunlarla açıklamasız ve haksız bir şekilde kapatılmasını protesto ediyorum.

Türk Telekom'un sabit hatlar üzerinde haksız kazanç sağlamasını, ev telefon görüşmelerinde fahiş fiyat uygulamasını protesto ediyorum.

İnternet erişim ücretinin çok pahallı olmasını ve bunu düzenlemek adına hiç Bir şey yapılmıyor olmasını protesto ediyorum.

Yetkililerden biran önce gereğinin yapılmasını arz ediyorum...

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..