Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Bu bir tavsiyedir...

Yalnızlık istiyorum deme sakın; dikkat et bak sonra tamamen yalnız kalmayasın.

Şimdi kapat perdeleri...
Kapat ki, yalnızlığın başlasın. Korkma iyidir insanın kendi kendine kalması. Ama bu yalnızlık sevdiklerinden uzakta yaşanmaz. Gerçekten severse insan sevdiği kişilerle yalnızlıklarını paylaşmak isterler. Onları kırarak nelere üzüldüklerini bildiğin halde bu hareketleri yaparak yaşanmamalı bu yalnızlıklar. Eğer insanlar sık sık yalnız kalmak isterlerse hayatlarında hiçbir şeyin kalmadığına işarettir. Alışmalısın dersin insan nasıl alışır sevdiğinden uzak kalmaya?!. Buna alışmak için onun kalbinden silmen gerekmez mi?!.
Mevsime uymuyor bu mutsuzluk şarkıları. Bir de bu mevsimde başladıysan aşk şarkıları söylemeye yakışmaz bu mevsime hüzün şarkıları. Şimdi o şarkıyı sustur. Ve gerçek kimliğine bürün. Yoksa senin kimliğin bu da ben mi fark etmedim acaba. Dinleme artık bu hüzün şarkılarını. Sanma ki bu yalnızlığını yaşamak istediğinde kırdığın insanlar senin mutlu olduğun zamanlarda seninle mutlu olabilirler. Unutma her insanın bir sabrı ve tahammülü vardır. Eğer bunları aşarsan yarın öbür gün yalnızlığından sıkılırsın. Duvarlarına yüzümün gölgesi düşerse, Şaşırma çünkü bir gün sende hasreti tadacaksın. Şimdi sen yalnızlığını isterken benden kaçarken yarın öbür gün roller değişecek ve sen savaşa başlayacaksın. Bazı geceler ruhum, göç edecektir evine geleceğim, bana nasıl hasret kaldığına üzüleceğim ama bugünlerinin bedelini ödediğini görecek ve benim çektiklerimi geçte olsa anladığın için sana tebessümle bakacağım.
Bundan sonra her şeyin tek kişilik olacak. Tek kişilik yemek tek kişilik kahven olacak yanında. Bilirim hep yanında başkaları olacak ama benimle iki kişilik olmayı isteyecek ama bulamayacaksın. Çünkü sen seçtin yalnızlığı. Bu yalnızlığı istesen de istemesen de yaşayacaksın. Eğer böyle devam eder, beni anlamamaya devam edersen, benim gönlümü almazsan eğer, gülün kuruyacak dikkat et solmaya başladı. Öldürme, bilirsin ölüme çare yoktur. Şimdi rahatça gez istediğin yere git dilediğini yap nasıl olsa dönüp dolaşıp geldiğinde sana kollarını açacak seni saracak gülün varlığına inanıyorsun dedim ya böyle devam edersen sarılacağın değil arkasından bakıp ağlayacağın bir güle sahip olursun. Sevgi özveri ister sevgi çaba değişim ister. Sevgi ben böyleyim demeyi, değişmem demeyi kabul etmez. Yalnızlıkta yaşanmaz sevdalar. İnsan sevdiğinden kaçarak yaşayamaz sevgiyi. Unutma dünya yalan zaman kısa bu günleri gün gelir çoooook ararsın bulamazsın. Zamanı iyi kullan. Seni anlayan seni seven insanları kırmak diğer problemleri çözmez.

Söyle sevgili yalnızlık mı sevgi mi seçim senin. Yalnızlığında kurtuldun mu sorunlarından iyi geliyor mu yalnızlık?? Sen şimdi kapat perdeleri. Kapat ki, o çok istediğin yalnızlığın başlasın. Bir dağ başı yalnızlığı yaşıyorum yeniden. Dağ başı yalnızlığı ölümden beterdir bilir misin sen?! Sevdiğin aramaz sormazsa yalnızlığı değil ölümün nefesini hissedersin. Ölürsün bu yalnızlık denizinde yavaş yavaş... Hiç kimse aramasın sormasın beni yine de Sen gelsen yeter demeni beklerdim. Ama baksana sen benden de kaçıyorsun. Huzurum ellerinin güzelliğidir. Huzurum senin yanındadır. Neden senin huzurun benim yanımda değil?! Neden sen benden uzaklarda huzuru arıyorsun?! Gözlerin karşımda olduğu zaman mutluluk denizimdir. Yüreğim seninle yaylalar kadar serindir. Ne bir çizgi hasret, ne bir nokta gam ama sen yakalayamadın bu sevgiyi bu rahatlığı. Bende çaresizlik sonsuz kördüğüm oldu yine. Bende sabır, sende naz. Bende sevgi sende ? tam muamma. Gündüzünden vazgeçtim, düşümde olsan biraz… Ama gündüzümde olmayan düşümde nasıl olsun. Bir yüz görümlüğü sen olsan yeter artık. Duymasa da hiç kimse sevgimi,
gönlümün, sende karar kıldığını bil yeter. Ve içimin parça parça yarıldığını Sen bilsen yeter. Bir gün duyarsan bittiğimi, tükendiğimi bu zamanları hatırla ve için sızlasa yeter. Çıkıp gelsen uzaklardan korkulu ürkek. Bir incecik dal gibi üzerime titreyerek, eğilsen yeter. Hiçbir şey olmasa da sen bari beni anlasan yeter bana. Ama baksana sen yalnızlığı seçtin beni nasıl anlarsın sen beni anlamazsan beni kim anlar. Sen yalnızlığınla takılmaya devam edersen eğer, ben seni daha fazla anlayamaz ve sana daha fazla tolerans gösteremem. Yalnızlığınla mutluluklar diler, seni sensiz bu zamanlarda yaşamaktansa, seni içimde yaşatmayı tercih ederim. Ve seni, hayatının öncelikleriyle baş başa bırakırım… Perdelerini iyice kapat ki yalnızlığını tam anlamıyla yaşa der ve sana veda bile etmeden bensizliğimle seni yalnızlığına terk ederim vefasız sevgili… Seni ne kadar çok sevdiğimi anlarsın ama yolcu gitmiştir bir kere dönüşü olmaz.

Dikkat et yalnızlık sevgilin olmasın. Seni seviyorum beni zorlarsan anlamamak için ısrar edersen elimden bir şey gelmez. Yalnız savaşçı olur kalırsın. UNUTMA ve DİKKAT et.

Benden sana sevgili tavsiyesi...

 
Toplam blog
: 3
: 250
Kayıt tarihi
: 07.10.10
 
 

Bu blog aracılığıyla ara-ara yazdıklarımı, siz değerli insanlarla paylaşmanın mutluluğunu yaşıyor..