Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
 

Bu Cumhuriyet 100'ncu yılını kutlayamaz

Bu Cumhuriyet 100'ncu yılını kutlayamaz
 

Milliyet gazetesinden aldim


Adam Ataturk`un kurdurmus oldugu Ataturk  kultur, dil ve tarih kurumunda ise basliyor. Ataturkcu olmayi hakeret sayiyorum diyor (gazetenin yazdigina gore milliyet 3 ocak 2012) ben simdi bu adama ne diyeyim. Iyi guzel Ataturk`u sevmiyorsun senin bilecegim is, o konuda bir sey soyluyemeyiz. Peki Ataturk`un kurdurmus oldugu kurumda ne isin var be adam, aslinda baska turlu hitap etmek istiyorum ozamanda yazi yayinlanmiyor. Hem Ataturk`un kurmus oldugu cumhuriyetin tum nimetlerinden yararlanacaklar hem de her firsatta Ataturke hakaret edecekler, Ataturkcu gecinen camia, Ataturkcu olduklari icin basina bir sey gelir dusuncesi ile kendilerini gizledikce bu tur modeller birilerine yalakalik yapmak icin gazetelere manset oluyorlar. Cumhuriyetin geldigi nokta budur,

Cumhuriyetin 100 uncu yilini kutlayabilegimizi hic sanmiyorum. Iceriden ve disaridan bu kadar saldiriya degil cumhuriyet imparatorluk dayanmaz.

 

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...