Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Bu da Aşk-ı Memnu-n dizisinin aşıklar destanı!

Bu da Aşk-ı Memnu-n dizisinin aşıklar destanı!
 

BOP BOM OLUNCA; AĞLA GÖZLERİM AĞLA !


BU DA AŞK_ I MEMNUN DİZİSİNİN AŞIKLAR DESTANI !

Ah Second sultanım ağlama zarıl zarıl…
Sen git muhterem zevci-i muazzamına darıl?

De ki ona bir muhabbet anında…
Hop hop hop, nedir bu BOP?

Sen ağlarsın ben ağlarım yana yana…
Lakin sorarlar kim vurdu kaleye giren topa…
Kim koydu imzayı o acımasız BOP a

O da diyecektir ki cevaben:
Ruhumun memba suyu, canım zevcem!

BOP Büyük Orta Doğu projesi
Yahuda, ben ve Coni !

Bastık imzayı;heyhat !
Trajediye döndü binlerce hayat !

Daha kurumadan mürekkebi…
Filistin’e fosfor fosfor bombalar indi !

Ben, Coni, ve Yahuda…
Yahu bu durumda Yuh derler adama…

Ama sen ağla yine gözümün nuru..
Bizim millet saftır… Düşünmez işin sonunu..

Bak en uzun dizi yaptık Ergenekon”u…
Kurtlar vadileri değil ülkeyi doldurdu…

Ama ondan da gına geldi derler…
Şimdi bize gerek yeni serüvenler…

Macera, ihtiras, kan, ihanet…
Aman düşünmesin kimse: aç bu millet…

Ekonomi çarkı ezdikçe fakiri…
Biz ağlayacağız; TV lar kakara kikiri !

Dün Türban, bugün Ergenekon…
Senaryo mu yok bu ülkede; bir ton !

Yani rüzgar bizden yana döndü…
Deniz feneri nasıl puf diye söndü ?

Haydi şimdi yat bir istiareye canım zevcecim…
Düşün yarın ne olsun; hadiseler yaratacak demecim ?

Tamam şimdi buldum; Erovizyon’a Hadise gidemez !
Kimse Türkler Erovizyon’da hadise çıkardı diyemez…

Hadise yerine hadisleri yollayalım; nura ersinler…
İsa’yı; Musa’yı bırakıp hak yoluna gelsinler…

Kapansın ağızlar; düşmeyelim tuzağa…
BOP için kaç dermişim tavşana; tut tazıya.
Haşa iftira…

Benim derdim oyalama...
AB işi oldu yalama…Ekonomi tabanda…
Bir randevu verir mi acaba şu Obama?

Onun da Arap ahaliye yakındır rengi..
Arap ahali bizim de kafa dengi…

Desem ki sayın Zenci başkan,
Bir BOP yedi Buşt denen adam…

Yıktı Filistin i, eyledi Viran…
Gel birlikte sıyrılalım bu işten heman…

Bak nasıl da ağladı benim Zevce...
Senin zevcen ağlamadı mı onca zenciye…

Yarın ben yine hastaneye giderim;
Olmazsa bayılırım; gündemi silerim…

Arabanın bagajında acil durum balyozu…
Sen de Afrikalı başkan eşlerini çağır…
Gelsinler kuzu kuzu…

Gözyaşların seller olsun, artsın iyice dozu…
Unutma gözyaşı her durumun en baba kozu..

Hatta Avusturalya’dan pigmeler de gelsin…
Çoluk, çocuk, soyu, sopu…
Unutsun herkes, Bush nasıl yedi bu BOP’ u…

 
Toplam blog
: 94
: 608
Kayıt tarihi
: 04.10.06
 
 

1950'lerden sonra doğan her dünya insanı gibi, ardında pek çok takıntıyla gelen geçmiş zamanı, bilim..