Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Bu da benim vasiyetim!

Bu da benim vasiyetim!
 

Bu renge sahip çıkın evlatlarım!


Dün bir korku aldı beni ki!

Bildiğiniz gibi Sabiha Hanım vasiyetini yazdı! Okuduktan sonra korkmaya başladım! Biliyorsunuz melekleri var Tertibin! Kulağına fısıldamışlardır!

“Abla vasiyetini yaz acele! 60 lılara geldi sıra!”

Ben de Altmışlıyım!

Ben de vasiyetimi yazayım dedim! Sonra küt diye gideriz, çocuklar açıkta kalmasınlar!

“Vasiyetimdir!

Sevgili Amasyalı, Merzifonlu, Havzalı, Suluovalı, Gümüşhacıköylü (boşuna yazdım! Köylü istemem!) Osmancıklı kızlar! Oğlum Ali’yi sizlere emanet ediyorum! Gözünüz gibi korumanızı rica ediyorum! Gözüm arkada kalmasın ne olur!

Sevgili Angaralı, Güdüllü, Balalı, Şereflikoçhisarlı, Kazanlı, Kepçeli kızlar ! Bir diğer oğlum Selami’yi sizlere emanet ediyorum! Gözüm arkada kalmasın ne olur!

Sevgili İstanbullu, Pendikli, Kartallı, Üsküdarlı, İzmitli, Adapazarlı, Düzceli, Geredeli kızlar! Küçük oğlum Ertuğrul Ata’yı sizlere emanet ediyorum! Ne olur ona iyi davranın! Gözüm arkada kalmasın!”

Dikkat etmişseniz Hendek’i atladım! Niye atladım söylemem!

Kendimi kuş gibi hissettim biliyor musunuz!

Siz de yazın yahu!

İnsan rahatlıyor!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..