Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '06

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Bu da bir çeşit aşk mı?

Bu da bir çeşit aşk mı?
 

Tüm komşularımız bilir aramızdaki yakınlığı. Ama kimse anlam veremez, isimlendirmez bu durumu. Öyle ya birbirimize arkadaş olma durumumuz da yok genel çerçevede bakıldığında. Ben koskocaman çoluk çocuk sahibi bir kadın, o ise…

Evet o daha 5 yaşında bir çocuk. Kıvır kıvır sarı saçları, yarım yamalak konuşması, tombul vücudu, şıkır şıkır barbili, simli, pullu kıyafetleriyle dünya tatlısı bir çocuk. O bir pembe kız.

Canım Melisa.

Bütün yaz akşam üstleri bahçede oynarken bir taraftan da beni bekler. Daha otoparkın kapısında göründüğümde kendi çocuklarımdan önce koşar Melisa. Abla der bana, oysa annesinden çok büyüğüm. Kıyafetini beğenip beğenmediğimi sorar, o gün neler yaptığını anlatır ayak üstü. Apartmanın kapısına kadar gelir benimle, sonra tekrar arkadaşlarının yanına dönüp oyuna dalar. Ama bir gözü hep benim penceremde, balkonumda olur. Her gördüğünde seslenir, el sallar, öpücük gönderir.

Melisa’yı annesinin karnındayken tanıdım ben. O zamanlar kapı komşumuzdu, doğumdan sonra üst kata taşındılar. Annesine çok düşkün bir çocuktu ve yabancılarla pek samimi olmayı sevmezdi. O zamanlar bana da pek sokulmazdı. Ama sonra ne oldu ben de bilmiyorum, aramızdaki bu elektriklenme ne zaman başladı hiç hatırlamıyorum.

Bir zamanlar ona verdiğim küçücük bir maskot oyuncağı saklar dururmuş. Misafir geldiğinde hemen kaldırır, onu benim verdiğimi söyleyerek kimseye elletmezmiş.

Bu yıl ana okuluna başladı Melisa. Öğle arasında eve uğradığım saatler onun okul dönüş saatlerine denk geliyor. Benim evde olduğumu anladığında mutlaka kapıyı çalıp bana uğruyor Melisa.

Annesi ve benim çocuklarım da alıştı, aramızdaki bu özel bağa. Kıskanan yok yani bizi, rahatça yaşıyoruz bu sıra dışı arkadaşlığımızı…

O bende ne buluyor bilmiyorum ama, ben onda tertemiz, karşılıksız bir sevgiyi buluyorum.

Bu evden taşınmak zorundayım yakın bir zamanda. O zaman Melisa’yla görüşmemiz bu kadar kolay olmayacak. Gelecek yıllar onu ve beni hangi rüzgarlarla nerelere savuracak bilemiyorum. O beni hatırlar mı ileriki yıllarda, görüşemezsek eğer?

Ama ben onu hiç unutmayacağımdan eminim.


Not: Bu konu ve fotoğraf için Melisa'nın ailesinden onay aldım:)))

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..