Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu da kim?

Bu da kim?
 

Bugün eski yazdığım yazılara gelen yorumlar neticesinde birde baktım ki ortaya acıların kadını Bergen çıkmış...

Kim bu ben mi? böylesine karamsar, ağlak, şikayetçi ve çatık kaşlı kişi... Ben miymişim?

Yapılan kaliteli esprilere katıla katıla gülen, okkalı espriler de yapabilen??? Ne yani tüm bu özellikler yok muymuş da böyle bir profil çizmişim, hep üzgün anlarımda yazmışım... Ya da gergin... Ya da bezgin...

E, o halde kişiyi tanımaya çalışmak adına ne kadar zaman gerekli ki...
Yaptığım yorumlara baktığımda içime sinmeyen (alel acele yazdığım yorumlar hariç) yorum yok gibi...

Ya yazılarım, onlar niye kapkara... Derinlerde... Soğuklarda...

Güncel yaşantımda esasında kimseyle sözel bir kavgam yok, benim kavgam kendimle... Benim yargılarım, kırık notlarım hep kendime...

Suçluyu bulurum, görürürüm ama yine kendime dönerim, yine kendime kızarım...

Yani hırsızın hiç suçu yok öyle mi???

Aslında tüm bu hisler kafamda dönen, kendi kendime sorduğum (aslında karşı tarafa! ) yine kendi kendime cevapladığım hezayanlardan ibaret...

Yoksa kurgu içinde mi geçiyor ömrüm. Her ne iş yapıyor olursam olayım, kafamda X kişisini alıyorum karşıma sorunları tartışıyor, soruyorum, cevaplıyorum mazeret üretiyor, suçluyor affediyor bir sürü gel-git'leri yaşıyorum...

Ne yani normal mi... Evet normal, günlük kişi 60.000 dolayında düşünce, fikir üretiyorsa kendince tüm bunlar olumlu olabilir mi... Herkes binmiyor mu bu salıncağa... Sallan dur, bi düne git, bi bugüne gel, yarına sallan...

Al sana ömür... Sallanacak günler ne kadar kaldı sahi???

 
Toplam blog
: 86
: 8215
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

Çocuk yetiştiriyorum dünyanın en zor, en güzel, en önemli işi değil mi? İşim bu. Vizyonum, Eğ..