Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Bu da yeni çıktı: Benden daha fazla okunmayı hakedenler(!)

Bu da yeni çıktı: Benden daha fazla okunmayı hakedenler(!)
 

Benden daha çok okunmayı hakedenler:
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=9002220acanımcan

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=888890sevilcan

Benden daha çok okumayı hakeden arkadaşlarımın bloglarını yukarıda veriyorum.
Beni okuyup boşuna vakit kaybedeceğinize, hakeden arkadaşları daha yazımın başında veriyorum.
Bazı arkadaşlar kendi yazılarının sonuna koyuyorlar bu okumayı daha çok hakedenlerin adını.
O zaman boşu boşuna o kendilerinin okumaya değmez dedikleri yazıları okumak zorunda kalıyoruz. Halbuki başta söyleseler vakit kaybetmez ve doğrudan yönlendirdekleri adrese gideriz. Ben bunu ilk başlatanlardan biri olarak mutluluk duymaktayım.

Diyeceksiniz ki *kardeşim sen kendi işine baksana, biz okuyacağım yazıyı kendim bulurum. Senin yönlendermene gerek yok. Allaha şükür bizim kafamız o kadar işliyor." Daha bir sürü şeyler diyebilirsiniz. Biliyorum. Haklısınız da. Ama olsun ben yine onları yazayım da. Ne bileyim belki ffaydası olur . Başka türlü insan yakınlaşamıyor birbirine. Böyle yaparsam uzun zamandır yakınlaşmakta çekindiğim bu arkadaşların gönlünü ederim de bana karşı onlar da ilgi duyarlar. Yani fazla açmasam konuyu. Özelime giriyor biraz. Fazla da karıştırmayın. Siz verdiğim adresleri okuyun ya da okumayın. Önemli olan benim bu isimleri burada vermemdir. Yine de onları bir tıklayın, okunduğunu sansınlar.

Gözlerim iyi seçmiyor. Umarım adresleri yanlış yazmamışımdır.Zaten benim yazımı okumamışsınızdır o adeslerde geziyorsunuzdur şimdi kimbilir?



resim:mutlumavi.blogcu.com
 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..