Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu defalık hoş görürmüsün?

Her günüm her anım seninle
Hayatımın anlamı sensin çünkü
Bütün kuralları yıktım senin için
Uyku saatlerimden çaldım
Hep seni bekledim bilmem kaç bin gecedir.
Asırlar eksildi sanki ömrümden

Canım çekmiyor sokağa çıkmayı
Başım dönüyor adım atar atmaz
Güneş gözlerimi karartıyor
Yıldızlarla aydınlanıyorum

Böyle olmamı sen istedin
Kötülüklerin en kötüsünü yaptın
Benden bir derbeder yarattın
Utanırmısın halimi görsen
Bakabilirmisin gözlerime

Yeniden yaşayalım geçmişi desem
Unuturmusun olanları
Yoksa sulugöz dermisin yine
Sıkılırmısın sırılsıklam halimden
Yada bir defalık hoş görürmüsün
Seni öpücüklere boğan çocuksu hallerimi





 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..