Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

BU DELİ GÖNÜL

                BU DELİ GÜNÜL

 

Gün olurda benim, adım anarsan,

Hayali geçmişe, dalıver gitsin.

Yüreğin sızlarda, içten yanarsan,

Adımı sevgiyle, anıver gitsin.

 

Seviyorum diye, beni özlersen.

Aşkımı yürekte, tutup gizlersen,

Pişman olur bir gün, yolum gözlersen,

Albümde resmimi, görüver gitsin.

 

Haydi, geliver de, inadı bırak.

Kollarımız birleşsin, kalmasın ırak.

Bıraktığın yere, gel de koşarak,

Sevgilim diyerek, sarıver gitsin.

 

Ateşinle yanar, bu deli gönül.

Seni beklemekle, geçti bu ömür.

Gözlerim ufukta, arar dövünür.

Yüreğimi ateşle, karıver gitsin.

 

Bekletme haydi gel, canımın içi.

Aşkınla yanmak mı, sevenin suçu,

Kalmadı takadım, bitirdim gücü,

Gel de sen koynuma, giriver gitsin.

 

Bir yanım sevdalı, bir yanım ateş.

Özlemin dağ gibi, doğmuyor güneş.

Ben sana sevdalı, sen bana bir eş.

Ömrümü ömrüne, veriver gitsin.

 

Tek sevdiğim sendin, canıma cansın,

Bırak ta bu gönül, aşkınla yansın.

Bu can bu dünyada, sensiz ne yapsın.

Ecel ol da canımı, alıver gitsin!

 

 

                          

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..