Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
TV Programları
 

Bu dünya 'Yalan Dünya'! Hümeyra'dan Gülse'ye ''ukala'' lafı !

Bu dünya 'Yalan Dünya'! Hümeyra'dan Gülse'ye ''ukala'' lafı !
 

Pek tarzım değil ama bu tür magazinel haberleri de arada yazmak lazım..

Kanal D'nin cuma günkü eğlenceli dizisi Yalan Dünya yoluna devam ediyor..

Dizinin reyting sorunu olmadığını ve büyük bir sürpriz olmaz ise önümüzdeki sezon da devam edeceğini duymuşsunuzdur..

Bu yüzden reyting derdi olmadan,rahat rahat bir ilerleme söz konusu..

Ancak dün yaşanan bir olay ; gergin olayların yaşanmasına sebep oldu..

Diziye bu sezon dahil olan ve Çiğdem karakterini oynayan Hümeyra'nın dost meclisinde Gülse Birsel hakkında kullandığı bazı sözler duyulunca , tam anlamıyla şok etkisi yarattı..

Senaryonun gecikmesinden dert yanan Hümeyra'nın "Artık dayanılacak gibi değil. Bu Gülse iyice şımarmaya başladı. Dünyanın hiçbir yerinde böyle bir çalışma sistemi yok. Sette büyük panik var, herkes koşturuyor. 100 sayfalık senaryo saat 23.00’te geliyor. Sabah saat 10.00’a set koyuyorlar. Okuman, anlaman lazım, notlar çıkarman lazım. Senaryoda bir kıyafet var, gece yarısı o bulunmaya çalışılmış. Eeee önceden haberleri yok...” şeklinde konuştuğu ortaya çıktı..

Bunlara Gülse Birsel'in ne tepki vereceği merak edilirken ; Hümeyra'dan bir başka açıklama daha geldi..Ancak bu bir ''özür'' açıklamasıydı..

Bu açıklama da ise ''Sabahtan bu yana perişanım. Bir sinir anında Gülse’yi çok yaraladım, özür dilemek istiyorum. Şikâyet ettim, çalıştığım en iyi set. Şartlarımız düzgün. Dört günde 100 sayfa çekmek zorunda olduğumuz için çok yoruluyorum. 100 sayfayı oynamak çok zor bir de onu yazmak var. Yaptığı işe son derece hayranım. Kariyerine başladığı günden bu yana başarılı olmuş biri için ‘şımarık’ demek biraz fazla.Bu kelimeyi bu şekilde mi kullandım hatırlamıyorum. Benden çok onun başı ağrıyacak. Çok üzgünüm pişmanım bir mekânda arkadaşımla dertleştim. Özür diliyorum, özür diliyorum, özür diliyorum.’ diyerek üzüntüsünü belirtti..

Set şartları konusunda Hümeyra'ya katılırken ; Gülse Birsel'in müthiş bir zekaya sahip olduğunu düşünüyorum..

Hem senaryoyu yaz,hem oyna,hem ayarla.. Zor iş..

Gülse Birsel'in bunların hepsini 'devamlı bir şekilde' tam zamanında yapmasını beklemek çok mümkün değil..

Onunki de can.. Onunki de kafa..

Hümeyra gibi tecrübeli ve saygı duyulacak bir ismin dahi böyle konuşmasına şaşmamak elde değil..

Dizi de boşa demiyorlar..

Gerçekten de ''Bu dünya yalan dünya ! ''..

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..