Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Bu dünya fanidir

Fanidir bu dünya, kimseye kalmaz.

Yürekte kar boran, estirme ne olur.

Bu gönül başka bir, sevdaya dalmaz.

Gönlümü aşklara, küstürme ne olur.

 

Viran olan kalpte ne güller vardı.

Koptu talan oldu, toprağa kardı.

Çok sevdim diyenler, ellere yar’dı.

Gönlümü aşklara, küstürme ne olur.

 

Yâr; senin sevdanla, dillere düştüm.

Hep halden bilmez, kullara düştüm.

Ham idim, aşkınla yandım da piştim.

Gönlümü aşklara küstürme ne olur.

 

Güzel günler geçer, zevkine kanma.

Bu devran hep böyle, sürecek sanma.

Pişman olup bir gün, ciğerden yanma.

Gönlümü aşklara, küstürme ne olur.

 

Sarıkız derdini, Mevla’m biliyor!

Can, dostum diyenler, şimdi gülüyor!

Gönlüm sevdalarda, beden ölüyor!

Gönlümü aşklara, küstürme, ne olur!

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..