Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '13

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
1179
 

Bu dünyada, deli olmak lazım!...

Bu dünyada, deli olmak lazım!...
 

Onu biz delirttik; değil mi?


Bencillik, böylesine almış yürümüşken... Savaşlar, dört bir yanını sarmışken; dünyanının... Hiçbir şeye takmamak için kafayı... Bu dünyada, deli olmak lazım!...

Akıllı geçinen ahmaklara takmamak için kafayı... Bu dünyaya ot gibi yaşamak için geldik sananları, görmezden gelebilmek için... Her gece yatarken görmek için sabahı... Bu dünyada, deli olmak lazım!...

Cahillikte sınır tanımayana, kızmamak için... Yaradanın: " Gör! " dediğine bakmayanı, hoşgörmek için... Herkesin kendine göre aklı, fikri olduğunu unutmamak için... Bu dünyada, deli olmak lazım!...

Dünyayı yöneten, göz göre göre ezerken insanları... İnsanlığın anasını ağlatan zulümlere katlanabilmek için... Kaybolmuş, şehit olmuş, ne ölü, ne diri evledına ağlayan analara üzülmemek için... Bu dünyada, deli olmak lazım!...

Okumuş cahillere ya sabır! çekebilmek için... Kendi cehaletinin farkına varamayanlar için... Bu alemde, noktayla virgül kadar bile fark yaratamayanlar için... Bu dünyada, deli olmak lazım!...

Az düşünüp, çok konuşanlara... Hep tüketip hiç üretmeyenlere... Hiçbir şeyi takmayanlara katlanabilmek için... Bu dünyada, deli olmak lazım!...

Siyasetçi konuşurken susan sanatçıya... Hurafe üfleyenler, yedi düvele duyururken sesini; sesi çıkmayan bilimadamına... Hiçbir şey okumadan herşeyi bilenlere inat; köşesine, inzivaya çekilen; sanatçıya, gazeteciye, yazarın, şairin her türlüsüne; veryansın etmeden tutabilmek için kendini... Bu dünyada, deli olmak lazım!...

Asırlardır kış uykusunda olan halkıma, insanlığa bozulmamak için... Bozulmuş, kokuşmuş, her yanı laçkalaşmış düzene kanser olmamak için... Her yeni yaptığıyla, insanlığa yeni yeni kanser türleri üretenleri; vurmamak için... Bu dünyada, deli olmak lazım!...

" Daha! Daha!... " diyenler yok ederken doğayı... Merhametsiz yürekler öldürürken hayvanları... Ölmüş insana bile saygı duymayanları silkelememek için... Bu dünyada, deli olmak lazım!

Yani senin anlayacağın... Her yanı S.O.S. veren dünyada yaşayabilmek için... Deli olmak lazım; deli!... Hem de tedavisi olmayan zırdeli!...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır. 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Cem bey, bu kadar güzel düsünceler, aklin ve saglikli bir yüregin üretimidir. Güzel düsünenleri kimse cildirtamaz. Iste böyle öfkelenip, haykirir ve dogruya davet yolunda harika resimler cizersiniz ama, sizinkine delilik denilemez. Olsa olsa, sevgi ve sorumluluk yogunlugunun disa vurumudur. Birakin deli bilsinler. Sairi kim bilmiyorum ama, bir delinin siiridir: Gidip sikayet edecegim belediye resine/Kör olasi cöpcüler/Askimi süpürmüsler/. Bence bu deli sair, deliler arasindan kacip kurtulmak icin siginacak bir yer olarak, kendisine timarhaneyi secmis olmali. Sevgi ve selamlarimla. Refik Basdere

Refik Başdere 
 07.05.2013 9:26
Cevap :
Sevgili Refik bey... Hani benim de psikolog bi tarafım vardır ama... Bence sizde bu yön, benden çok daha üstün... Beni, tarzımı, yaptığımı, yapmak istediğimi öyle güzel anlatıyor, öyle güzel özetliyorsunuz ki, doğrusu, ne diyeceğimi bilemiyorum. Cemce sevgilerimle...  08.05.2013 19:53
 

Sevgili Gülen Kardeşim! Dünya delilerle dolu olmasa bu hallere düşülür mü? Güzel paylaşımlarınızı beğeni ile okuyorum, canınıza sağlık.Selam ve sevgiler, sağlık ve mutluluklar.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 07.05.2013 7:05
Cevap :
Dünyayı delilere emanet etsek, bugünden çok daha güzel olurdu belki yeryüzü... Cemce sevgilerimle...  08.05.2013 19:54
 

Abi zaten delilerle dolu; bırak bir kaç da akıllı olsun. sen sağ olasın!

Erdal Ceyhan 
 06.05.2013 14:10
Cevap :
Siz de yanımdan, yöremden hiç eksik olmayın sevgili hocam... Cemce sevgilerimle...  06.05.2013 22:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1349
Toplam yorum
: 3614
Toplam mesaj
: 73
Ort. okunma sayısı
: 1726
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster