Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '06

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Bu durum bana mı özel?

Bu durum bana mı özel?
 

Ruh sağlığım mı bozuk bana mı öyle geliyor bilemem, ama ben sanki bir ruh doktoru; her daim kendimi eleştir her daim kendimi anlamaya çalış bıktım usandım:(

Hatta bazen kendi çocukluğuma bile iniyorum ya sanki doktor oldum. Neyse esas konu şu: Belgesel izliyordum, yalanlarla ilgili... "Nasıl anlaşılır yalanlar, bakışlar nereye kayar, eller yalan söylerken istem dışı neler yapar?" falan diye. Salyalarım aka aka izledim, hay izlemez olaydım hayatım değişti o andan beri dedim ya ben oldum bir doktor:)

Biri konuşur ben onu takip ederim sonra yalan söylediğini anlarım falan, benim de psikolojim bozuldu bu yüzden. Artık doktor oldum kendimce, iğrenç bi durummuş. Dayanılmaz bir hal aldı.

Bide hani biri siz farketmeden veya dalgınken iğne falan batırır hafiften, o batırır çeker beyin saniyeler sonra anlar sonradan tepki verir ya bilirsiniz bu durumu. İşte ben o saniyeleri hesaplamaya başladım. Hatta bir keresinde ablam banyoda şarkı mırıldanıp temizlik yaparken ben pusuya yattım onu korkutmak için. Beklenen an geldi, ablam kapıyı açar açmaz yüzüme baktı, ben onu görüp gördüğümü idrak edene kadar zaman geçti, sonra o benim böö sesimi duyup algıladıktan sonra ciyyak diye bir çığlık attı (bunlar saniyeler içinde olup bitiyo). Ben onun tepkisinden korkup algıladıktan sonra bende ciyyyak:) Ya birşey değil bunlar olurken hep yüzyüze bakıyoruz önce o korkuyo onun korktuğu anı canlı canlı yaşıyorum sonra ben korkuyorum o yaşıyor.

Resmen yılan hikayesi umarım anlaşılır dille olmuştur. Biz olayları anlayana kadar hayli saniye geçiyo artık bunlar beni deli etmeye başladı.

Uzun sözün kısası şu ki: Sorarım size ben mi deliriyorum? Yoksa bunları normal de kimse mi konuşmuyor?

 
Toplam blog
: 5
: 608
Kayıt tarihi
: 23.12.06
 
 

İstanbul'da lise öğrencisiyim... Rock dinlemekten hoşlanıyorum, interneti seviyorum.....