Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Bu erkeği bırak

Bu erkeği bırak
 

Hava da oldukça soğuk evime gidelim mi?

Elbette neden olmasın herhalde pul ya da börtü böcek koleksiyonunu gösterirsin artık bana! (vur tekmeyi öyle kaç)

*Film oldukça sıkıcı, yerimi de beğenmedim kolumu söyle atayım, arkalara dogru gitsek mi? Emrin olur yiğidim bende neden halen omuzum da kolu yok diye nerede ise ben kolunu alıp boynuma dolayacaktım, tövbeee
(filmi bitir, olduğun yerden kımıldama, film bitince tanımıyor muş gibi çek git)

*Evlenmek mi neden biz böyle de mutlu değil miyiz? Mutluluktan ölmemek içindi bu teklifim aklına bir şey gelmesin.
(tek kelime bile etme, ayrıl, durduğun kabahat)

*Saçmalama, o eski bir arkadaş üstelik elini falanda tutmuyordum. Doğru söylüyorsun ya aşkım bende abartıyorum değil mi? Öpmedin kucaklamadın, abarttımmmm..
(ayrıl… giderken de beş parmağının izi kalsın yanağın da)

*Benden izin almadan nasıl bakkala gidersin?
(bakkala git, telefon aç iste böyle giderim de ve telefonu suratına kapat)

*Ilk buluşma da "daha önce hayatımda çok kadın oldu ama sen farklısın" gibi sözde hava atma ve etkileme amaçlı cümleler kuruyorsa
(eminim bendeki sayı daha fazladır de, gıcık olsun öyle ayrıl, o nobran duruşu kaybolsun.Sahi nobran ne demek?)

*Sizin orası çok uzak yaa kim gelecek, sen bu tarafa gelsen olmaz mı?
(geliyorum de ve asla gitme, ya da git saklan onun orada ağaç olup meyve vermesini izle)

*Erkek: Arkadaşlarla sinemaya gideceğiz
Kiz: a a a ne güzel bende sizle gelebilir miyim canim?
Erkek: Ne münasebet otur oturduğun yerde, tepemi attırma benim.
(daha ne bekliyorsun, ayrıl bırak atsın tepesi. )

*Alo, nerdesin iki saattir çalıyor telefon. ha Zehra yanin da ver bakiim doğrumu söylüyorsun
(güvensizlik mi? Asla kendi başıma gelmiş gibi içim kalktı aman aman hemen ayrıl)

*Ben hiç evlenmeyi düşünmedim, düşünmüyorum.
(onu kaderiyle baş başa bırak demiştim sana o çok düşüncesiz diye gör işte)

*Bugün beni eski kiz arkadaşım aradı benimle buluşmak istedi.
( gule guleeee) Durduğun kabahat git ona benden de sütlü kahve söyle.

*Ben anneme cok düşkünüm, evleneceğim kız annemle çok iyi anlaşmalı .
(annesiyle mutluluklar dile ve koşar adımlarla kaç)

*Hayatim ya hangi devirde yasıyoruz hala böyle şeyleri mi düşünüyorsun rahat ol.
(“sapıkkkkkk “ diye çığlık at tokatı yapıştır suratına basını belaya sok ve kaç)

*Ya askim arkadasların neden geldi? ben senin le yalnız kalmak istiyordum.
(Arkadaslar kalkın bu herif sizi istemiyor diye bağır ve öyle git )

*Ben erkek adamım öyle kafana göre istediğin her yere gidemez ve benim beğenmediğim insanlarla gezemezsi n.
(elinde ne varsa kafasında parçala öyle bırak)

*Tam burada gecen ay eski kız arkadaşımle dolaşıyordum olaya bak ya simdi de seninle.
(ciddi misin ? bende gecen hafta benim eskisiyle tam burada öpüşüyordum de,sinir olsun öyle bırak)

*Ben erkeğim yaparım.

Ciddi mi der ilk geçen taksiyi durdurur o erkeksi duruşu ile onu terk ederim)

Delikanlı genç kıza;


-Sevgilim içtikçe güzellesiyorsun
-İyide ben içmedim.

-Olsun ben içtim. Sende iç oda güzelleşsin..:)



 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..