Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '16

 
Kategori
Deneme
 

Bu faciayı herkes duymalı......

Bu faciayı herkes duymalı......
 

Dün soayal paylaşım sitesinde bir resim gördüm. Bugüne kadar bir çok kötü resim gördüm. Akbabanın yemek için ölümünü beklediği çocuk resminden, savaşlarda ölen çocuklara kadar bir çok feci fotoğraf. Ama hiç biri dün gece gördüğüm kare kadar beni etkilemedi.

Sanırım üç aydan fazla zamandır minik torunumla birlikte olmamın verdiği aşırı duygusallığın da etkisi çok büyük bu olayda. 

Fotoğrafta üç kare var ve üçünde de koli bantları ile adeta bir eşya gibi bantlanmış çocuklar mevcut. Bu çocuklar Tayvandan Malezyaya organ nakli için kaçırılan yavrucaklarmış. 

Düşünebiliyormusunuz? Çocuklar ailelerinden kaçırılmış ve bir başka ülkeye hayvandan beter götürülüyorlar organ kaçakçılığı için.

Sabaha kadar uyudum uyandım o fotoğraflar gözümün önünde. Aklımdan çıkarayım diyorum başaramıyorum. Bir yandan gözümün önünde o feci tablo, bir yandan aklımda o çocukların ıstırabı, korkusu, bir yandan da o çocukların ebeveynlerinin endişesi, acısı. 

Kafamdan, kalbimden atamadığım bu tabloyu yazımda tüm blog okurları ile paylaşmak istedim. İstedim ki herkes bu faciayı duysun ve öğrensin.

İnsanlara  yapılan daha doğrusu insanlara, hayvanlara, doğaya yapılan eziyetler, işkenceler beni çok etkiliyor ama çocuklara yapılanlar beni mahfediyor.

Sanıyorum bu fotoğrafları gören herkes benim kadar etkilenecektir.

Sadece etkileneceğiz. Duyarsız kalmayalım, tepki  gösterelim falan diyecek halim yok. 

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..