Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Bu Fener'in hali ne olacak.

Bu Fener'in hali ne olacak.
 

Daum "6'da 6'ya seviniyor." Taraftar futboldan memnun değil.


Fenerbahçe maçına geçmeden önce bu bayram gününde sayfamı ziyaret eden okuyucularımın şeker bayramlarını kutlarım.

Herke bayramlaşırken acaba Fenerbahçe taraftarları ile İBŞB maçında bizim bayramlaşyılar mı?

Eğer geçen hafta Trabzonspor’dan kendi sahasında 6 yol yiyen bir takım karşısında sen de o kadar da atmasan da 3 ya da 4 farkla kazansan öyle sanıyorum bayramlaşmış olurdun. Öyle değil mi?

Fenerbahçeliyim diye o kadar da Galatasaraylı dostlarım var. Bana dedikleri şu. “Bu Fener’in hali ne olacak.”

Cevabım “Ne var Fener’in halinden. Siz kendinize bakın. En azında sizin kadar puan aldık. Beşte beş yaptık” diye övünüyordum. Övünüyordum derken elbet takımıma güveniyor, Daum’un Arogenes’ten daha ciddi ve disiplinli olduğuna inanıyor ve en azından bu sene şampiyonluk yarışında Galatasaray’dan alta kalmayacağımızı düşünüyordum. Tabi İstanbul Büyük Şehir Belediyesi maçına kadar. Bu arada UEFA Kupasında kaybettiğimiz Twente yenilgisinin sokunu üstümüzden atacak mıydık? İşte mesele bundan kaynaklanıyordu. Ve korkumda buydu.

Fenerbahçe beşte beş yapmıştı Galatasaray’la birlikte. Demek ki Süper dedikleri Galatasaray’dan alta kalınacak yanı yoktu. Üstelikte 10’uncu haftada karşılaşacağımız Galatasaray derbisi bizim sahada olacak. Galatasaray’ın Şükrü Saraçoğlu Stadında bize karşı son 10 yılda şansı tutmadığını düşünecek olursak ligin ilk yarışını önde kapatma gibi bir şansımız da var gibiydi. Ama gel gör ki benim bu hesaplar tutmayacak galiba. Galatasaraylı arkadaşlar galiba bu konu da haklı. “Bu Fener’in hali ne olacak?”

Kardeşim takımda ruh denilen bir şey yok. Takım koşmuyor. İspanya’da gol kralı olmuş bir futbolcu kale önünde topa vuramıyorsa taraftar ne yapsın.

Alex’in bir pozisyonda topu kaleye ıskaladığında taraftar tepki gösterirken Daum alkışlama yoluna gidiyorsa ne diyebilirim ki.

Arkadaş ben bu Fenerbahçe altıda altı yapsa da hiç beğenmedim.

Fenerbahçeli kardeşlerim de hiç gücenmesinler biz bu futbolla bu sene Galatasaray’ın önüne geçip şampiyon bile olamayız.

İşte böyle.

Görünen köy kılavuz ister mi?

İşte o misal.

Sahi şu Fener’in hali ne olacak?

Aklıma takılan soru bu oldu.

Sorunun cevabını bulursam en kısa zamanda size bildiririm.

Sayın futbol severler iyi oynayanın ve mücadele edenin kazanması ve taraf ve tarafsız alkış alması dileğimle hepinize iyi seyirler diliyorum.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..