Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Bu Fıkralara Gülmeyecek Olan Var mı?

Bu Fıkralara Gülmeyecek Olan Var mı?
 

SENİNKİNİ ARIYALIM
İki adam bir AVM'de karılarını kaybetmiş hararetle arıyorlarmış.
Ortada koşuşturup dururken birbirlerine çarpmışlar. 
-Ne oluyor birader, demeye kalmamış, birisi: 
-Kardeş kusura bakma karımı kaybettim de onu arıyorum, demiş.
Diğeri;
-Sen de kusura bakma ama ben de karımı arıyorum, demiş.
Adamlardan birinin aklına bir fikir gelmiş ve demiş ki: 
-Arkadaşım madem ikimiz de karılarımızı arıyoruz, karılarımızın tipini birbirimize tarif edelim ve ayrı ayrı yerlerde aramaya başlayalım. Eğer rastlarsak saat 12'de AVM'nin çıkış kapısına gitmesini söyleriz, demiş. Diğeri:
-Tamam, demiş ve başlamış karısını tarif etmeye:
- Benim karım sarışın, mavi gözlü, 21 yaşında, 1.75 boyunda, 60 kg, topuklu beyaz ayakkabı ve kırmızı mini etekli tek parça elbise giyiyor, demiş.
Ve diğer adama 
-"Senin karın nasıl biri ?" diye sormuş. O da:
-Boş ver  benimkini, seninkini arıyalım... Demiş.
**
 
AKŞAM GİDECEĞİZ
Bir mecliste konuşulurken, Amerikalı:
- Biz Mars'a gideceğiz, demiş. Alman:
- Biz yakıtsız giden otomobil üreteceğiz, demiş. Fransız:
- Atom bombasını etkisiz hale getirecek projelerimiz var, demiş.
Bizim karadenizli de onlardan geri kalmamak için:
- Biz de güneşe gideceğiz, demiş.
- Güneşe gidemezsiniz, demişler. Güneş yakar!
Karadenizli gülümsemiş :
- O kadar da enayi değiliz tabii, demiş. Akşam serinliğinde gideceğiz.
**
 
ÜÇÜNCÜ GÜN GÖZÜM GÖRDÜ
Dünya Feministler Kongresi'nde konuşmacılar görüş belirtmektedir. Amerikalı bir hanım şöyle der:
-Ben iyi bir şirketin genel müdürüyüm. Artık alışveriş yapmaktan bıktım. Kocama "Bundan sonra alışverişleri sen yap" dedim. Baktım, birinci gün oralı olmadı, ikinci gün oralı olmadı, üçüncü gün yaptı...
Alman konuşmacı:
-Ben iyi bir şirkette üst düzey yöneticiyim. Bir gün kocama "Ben artık bulaşıkla ilgilenmekten bıktım, biraz da sen yıka" dedim. Birinci gün yapmadı, ikinci gün yapmadı, baktım üçüncü gün yapmış...
Fadime kürsüye çıkmış:
-Ben kendimi bildim bileli temizlikçiyim. Geçen gün Temel'e "Ben artık çamaşır yıkamaktan mahvoldum, biraz da sen yıka" dedim. Birinci gün göremedim, ikinci gün göremedim, üçüncü gün gözüm yavaş yavaş görmeye başladı...
 
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..