Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Bu Fıkraları Oruç Baba Siz Gülesiniz Diye Seçti

Bu Fıkraları Oruç Baba Siz Gülesiniz Diye Seçti
 

BÜRO MU AÇACAKTIM?
Adamın biri kendisinden para isteyen dilenciye:
-"Ben sokakta dilenen kimseye para vermem." deyince dilenci;
-"Ne yani, sizden üç kuruş para koparabilmek için büro mu açacaktım..." diye cevap vermiş.
 
**
 
ALLAH ŞAŞIRTMASIN!
-Karımmm kayboldu karımmm!
- Beyefendi sakin olun burası karakol değil sağlık ocağı.
- Özür dilerim... Ne olur kusuruma bakmayın. Sevinçten nereye gideceğimi şaşırdım da...
 
**
 
NERESİ?
Adamın biri kaldırımda yürürken karşıdan gelene sormuş:
- Kardeş, karşı kaldırım neresi?" diye.O da karşı tarafı göstererek:
- "Orası!" demiş. Soran adam bu kez:
-" Olur mu abicim? Oraya geçip soruyorum burayı gösteriyorlar" demiş.
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..