Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu gece bir tuhafım...

Bu gece bir tuhafım...
 

Yaşanmışlıkların yüreğimizde oluşturduğu tortular, bazen yaşadığımız duygu fırtınalarında çalkalanır. Tıpkı bu gece bana olduğu gibi. Kabıma sığamadım bu akşam. Sürekli hareket halindeydim.

Nedensiz , boş ve anlamsız bir koşuşturma.. Hani bazen şımarık çocuklar gibi oluruz.. Hayır olan şeyleri evet e dönüştürmek için üzerine üzerine gideriz yasakların.. Ya da gaz sancısı tutmuş çocuklar gibi mızmızlanırız. Daha da ileri gider olur olmaz şeye ağlarız dikkat çekmek için..

İşte bu gece bir tuhafım. Bu arada kendimle dalga geçmeyi de ihmal etmiyorum. Süpürgeli cadılar gibisin diye aynada önce bir dalga geçtim kendimle. Olmadı. Saçlarımı iki örük yapıp, yanaklarıma da göz kalemimle çiller yaptım. Kısa soket çoraplarımla, mini kot eteğimi de giydim. Aynada, arkadan liselik önden müzeliksin kızım diye ti ye aldım kendimi. Ama maalesef olmadı bir türlü. Az birşey cin-tonik hazırladım kendime. Sigaramı da alıp balkona çıktım. Hava buz gibi. Yüzüme kamçı gibi vuran soğuğa rağmen içeri girmek istemedim. Gözlerimi kapattım .İçime soğuk havayı çektim.. Oturdum balkon sandalyesine. Gökyüzüne baktım ne ay var ne yıldızlar..Uzaklardan bir müzik sesi geliyor. Yine kapattım gözlerimi.

"Dört kısa günden bana bir garip sızı kaldı /Bir de deli özlemin./Özledim ellerini, gözlerini ..." diye devam eden şarkıda kayboldum. Beynim sürekli aynı mısraları tekrarlamaya başladı. Açmaya korktum gözlerimi. Yüreğimde ki tortu, şiddetli bir sarsıntıyla çalkalanmaya başlamıştı. Cini bir dikişte bitirdim gözlerim kapalı.Ağlıyordum.. İçim boşalmıştı sanki..Birden sustu müziğin sesi. Şarkıyı kendim söylemeye başladım. Etkilemedi beni.. Sevgili Sezen'in harika eserlerinden biri diye geçirdim içimden. Fırtına dindi yüreğimde. Tortu dibe çöktü yine ...Şu an sakin bir şekilde, sığmadığım kabımın içindeyim. Beynim yüreğimin efendisi, iradem düşüncelerime baş öğretmen, aklım duygularımı terapide.. Ve ben her zaman olduğu gibi pozitif ve güçlüyüm...

Mutlu ve sevgiyle kalın..

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..