Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '18

 
Kategori
Güncel
 

Bu Gece Kiminlesin?

Bu Gece Kiminlesin?
 

Bu Gece Kiminlesin?


Günümüz sosyal medyasını hepimiz yeterince aktif olarak kullanıyoruz. Sohbet siteleri, evlilik siteleri, oyun siteleri, seks partneri sitelerinde ummadığınız insanlar karşınıza çıkabiliyor. Dipnot diyeyim de son söylediğim tarz sitelerde olanlar bana özelden yazabilirler. Nasıl bir profillerle karşılaşıyorlar inanın çok merak ediyorum.

Birkaç arkadaşımla bu konular üzerinde konuşurken çok sevgili bir arkadaşım ismi lazım değil bir ünlü ile sohbet sitesinde yolları kesişmiş. Bu arada arkadaşımda sıra dışı bir güzelliktedir. Tabi bu ünlü adam direk zıplamış. “Çok güzelsin, akşam ne yapıyorsun?, bir gece seninle bir yerlerde rakı-balık yapsak” vb. tipik bağlama taktiklerini uygulamış. Tabi bizim kız saf salak değil, ilk önce gerçek profil mi onu çözmeye çalışmış. Basbayağı profil gerçek çıkmış. Telefonlarını almışlar birbirlerinin, görüntülü konuşmalar, sabahları günaydın mesajları ve dahası ile devam etmiş bir hikâye… Bana ilk dediğinde direk dikkat et dedim. Ama o zatı muhterem TV camiasında yüzbinlerce hatun tarafından çok beğenilen biri olduğu için tipik kızların hayranlık durumlarından ötürü beni dinlemedi sağ olsun. Uyarılarıma rağmen görüştü…

Neyse ilk önce her şey süper… Evine gelip almalar (sanki lütfediyor tatbikî de alacak), elinde bir adet gül, çok cigs bir mekânda yemek faslı ve sonrası… İşte sonrası asıl farklı olan. Kızla saatlerce sohbet etmişler. Hatta diyor ki bana “buluştuğum ilk an sen geldin aklıma Evrim. Adam ne kadar janti hiç senin dediğin gibi değil” diye düşünmüş. Ah ah! Keşke onun düşündüğü gibi olsaydı da ben yanılsaydım. Uzatmayayım her şey bomba gibi gidiyor filan falan derken “bu gece bende kalır mısın” demiş bizim kıza. Mümkün değil, ben seni tanımak istiyorum, çok erken fasılları devamına dursun. O ünlü zat “yok yok korkma benden sana zarar gelmez, senden çok güzel bir elektrik aldım. Evimde çok güzel bir parti var bu gece. Sana gelmeden önce diyemedim. Çok ortak yönlerimiz var. Artık tanıştık ta… Çok yakışıklı arkadaşlarım var seni de gösterdim. Akşam sabahlar olmasın moduna girelim ama merak etme ben sana elimi sürmem diyor.” Tabi bizim kız şok! Nasıl yani, nasıl durumları bir tarafa dursun erkek değil misine kadar gidiyor konuşma…

Meğerse bu ünlü kişi böyle sitelerden güzel kızları ilk önce kendine tavlayacak gibi durup, arkadaşlarına peşkeş çekiyormuş. Ve en kötüsü de iyi niyetli olan bizim kız gibi diğer kızları partilerde kötü alışkanlıklara alıştırıp sonrasında fotoğraflarını çekip, çok ünlü iş adamlarına para karşılığı paslıyormuş. Bunu da nereden mi biliyorum? Alkol insanı bozuyor. Bizim kız saf değil tabi. İçiriyor bol bol ona bir şey yapamasın mantığıyla. O ünlü uçuş moduna geçiyor ve içinde ne varsa dökülüyor derken meğerse adam wc’ye gittiğinde bizim kız bardakları değiştiriyor. Tabi öncesinde bizimki wc’den geldikten sonra içkisinin içinde bir şeyler kımıldıyor. Ve bunu görüyor. Gazoz mantığı... O zamandan itibaren içmiyor hiçbir şeyi. Bekliyor ki tuvaleti gitsin ki değiştirsin bardakları. Eğer ki bizimki içseydi kim bilir ne olurdu bilinmez. Bu adam da çenesine vurmuş. Doğruluk abidesine dönüşmüş. İki de bir bu gece kiminlesin deyip durmuş. Sonra bizimki taksiyle onu orada sap gibi bırakıp eve geçmiş.

Gelgelelim cidden artık sosyal medyanın çivisi çıktı. Sadece ünlü veya popüler biri diye kızlar ve erkekler direk görüşüyor. Valla yapmayın canlar. Sizler sadece TV’de, magazin dergileri ve sitelerinde onların en güzel yönlerini görüyorsunuz. Tabi her ünlü için demiyorum. Çok düzgünleri de var aralarında ama düzgün olmayanı size denk gelse ne olur? Bu Gece Kiminlesin? diye zırvalayan, belden aşağı muhabbetlere sizi sokan insanlardan hiçbir hayır gelmez. Haa tabi tarz meselesi… Alan razı, veren razı ama yine de günümüzde artık cinsel sapkınlık ölümleri çoğaldı. Valla ben korkuyorum. Kimin ne olduğu belli değil. Rabbim herkesi kendine layığına nasip etsin. Biraz da dikkat edelim ki başımıza kötü işler gelmesin. Sevgiyle kalın...

 

 
Toplam blog
: 10
: 18763
Kayıt tarihi
: 05.10.16
 
 

Türkiyenin ilk dijital dergisi Evos Angels kurucularından, Türkiyede dijital yatırımların öncüsü ..