Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bulut AbLa'nın Kaleminden :)

http://blog.milliyet.com.tr/handanca

19 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Bu gece sana geleceğim

Bu gece sana geleceğim
 

Bu gece sana gelmek istiyorum!


Bu gece sana geleceğim,

Hayatımın en güzel sözlerini,

Sana anlatmak için biriktirdim.

Baktığım en güzel manzara resimlerini,

Senin gözlerinde görmek istedim.

Bu gece sana geleceğim,

Bu defa sessiz kalmak yok

Çıldırmışça, konuşmak istiyorum

Aklımın ermediği konulara dek,

Seninle düşünmek

Seninle gülmek.

Senin bilmediklerini öğrenip,

Sırf öğretmek bahanesiyle de olsa

Sana gelmek istiyorum.

Bu gece sana gelmek istiyorum!

Adını anmadan duramadığımı bilmelisin.

Çok geç değil!

Ya da çok erken…

İkimiz içinde zaman var farkındayız

Başkası olmasın artık

Bırak bu gece sana geleyim

İnan anlatacak çok şey saklıyorum.

 
Toplam blog
: 30
: 494
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Bankacılık mezunu olmama rağmen müzik ve edebiyattan asla kopamayan, monoton bir dünyanın kapılarını..