Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

29 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

BU GECE SEN VARDIN

Gözlerine baktım tebessümü aradım
İfadesiz bakışlar neden bulamadım

Yorgunum bitkinim bırak der gibi
Bir kelimesi yok dili tutulmuş gibi

Saçları dalgalanmış estirdi
Sıcak değil sanki buz kestirdi

Uzattım ellerimi tutasın ısıtayım
Isıtmasam da, ılık bir rüzgar estireyim

Ezberimde cümleler unutmadan söylesem
Sana sevdamı anlatıp bir gül verebilsem

Hüznün izleri var, yüzünde birikmiş
İçinde feryadın var, tutsak edilmiş

Nerden anladın nasıl anladın deme
Seven anlar sevmeseydim neyime

Gözlerin bulut kaplamış çaktı çakacak
Dokunsam gözlerinden şelaleler akacak

Bakışlarında ışık saçan gözlerin
Dilinden dökülen o tatlı sözlerin

Gözlerindeki, ışıktan sevdayı
Dilinden dökülen kahkahayı

Aradım bulamadın bahane uzaklığı
Arasam da bulamam senden layığı

Ne bir gün görebildim hayatta
Düşer benim kara yazılı bahta

Bakışlarında muhtacım ışığa
Beyaz kefen gerek ben aşığa

Cebirin Defteri ; 26; Ağustos;2010 ; Altıntaş

Yarsız
Gözlerin kararsız
Konuşmalar tutarsız
Olursan birde arsız
Kalırsın böyle yarsız

Cebrin Defteri; 21, ağustos, 2010; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..