Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Bu gece seni dinliyorum ey sevgili...

Bu gece seni dinliyorum ey sevgili...
 

bu gece seni dinliyorum ey sevgili
konuş hadi, hiç kesmeyeceğim sözlerini
al götür yıllardır sana olan hasretimi
uzandım dizlerine bak dinliyorum, kapadım gözlerimi.

yalanda olsa söyle duymak istiyorum beni özlediğini
ellerin saçlarımda dolansın, gözlerime bakarak söyle sevdiğini
nasıl dayandığını anlat bunca yıldır bensizliğe
döndüm, senden bir daha gitmeyeceğim de.

uğruma ölmek için çırpınan tek kalp seninkiymiş de
hatta; gözyaşlarını saklama ihtiyacı bile hissetme
dokun bak, nasıl da çarpıyor bu yürek sen değince
sol yanım hep sızladı yokluğunda, seni çok seviyormuşum de.

yokluğunla yıllar geçmemiş, hiç gitmemişsin gibi sanki
sımsıkı sarıl bana ne olur, söyle tekrar tekrar beni sevdiğini
yıllar süren bu ayrılığın tek suçlusu sen değilsinki
bu gece seni dinliyorum ey sevgili, konuş hadi hiç kesmeyeceğim sözlerini.
 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..