Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Bu gece

Bu gece
bir yıl dönümünü kutluyorum
Garip, hüzünlü...
Ağaçların hışıltısını
böceklerin ötüşünü
dinliyorum...

saat gecenin üçü
ama aldırmıyorum
Kalemim,defterim,sigaram
Ve
uzaklarda SEN
seni yaramaz kız seni
seni düşünüyorum...

bu gece
seni sevmek
ellerinden tutup
gözlerine bakmadan
koşmak istiyorum
düşüncesiz
hiç kimsesiz ...

sen ve ben
bu gece
Aşk dolu
sevgi dolu,sevecenlik dolu
dünya bizim demiyorum
dünya
sen ve ben
bu gece...

duymuyor musun?
düşünmüyor musun?
görmüyor musun?
ben yanlız
ben çaresiz
ben sensiz
sensizim...

Bu gece
kimsesiz
düşüncesiz
çırılçıplak
seni istiyorum
Bu gece...

 
Toplam blog
: 62
: 233
Kayıt tarihi
: 12.01.12
 
 

1977-78 İzmir Namık Kemal Lisesi Edebiyat Bölümü mezunuyum. Çesitli dergi ve sayfalarda öykü, den..