Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Bu gece

Bu gece
 

Erhan TÜRKAY


Gökyüzü matemli hüzünler sarmış
Bulutlar kara şimşekler çakar
Elim ayağım titriyor bu gece
Bende garip bir heyecan var...
 
Sokak lambaları uyudu ben uyumadım
Bekledim gülüm penceren de sabahladım
Yağmur bile sıkıldı, kesildi
Ben beklemekten yorulup usanmadım...
 
Elim de kaldı bir demet gül öylece
Kapına bıraktım sevdiğim sessizce
Onlar da benim gibi ıslandılar
Bana eşlik ettiler dün bütün gece...
 
Ne ay vardı ne de yıldızlar
Kararmıştı bütün bulutlar
Ve sokaklar bomboş
Yankılanıyordu attığım adımlar...
 
Hep o çamurlu yolda dolaştım
Gözümü penceren den bir an yırmadım
Olur ya bir an dışarı çıkarsın
İşte ben bu umutla sabahladım...
 
Sırtımı dayadım ıslak duvara
Islandı dudağım da yarım cigara
Ve yüreğim de garip bir burukluk
Hadi çıkmayacak mısın yoksa dışarıya...
              
                                    Erhan TÜRKAY
 
Toplam blog
: 18
: 559
Kayıt tarihi
: 05.04.17
 
 

Bir yürek dolusu şiir ve bir tutam hikaye. Okumasını bilene... ..