Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu gidişle evde kaldım:(

Bu gidişle evde kaldım:(
 

Bana böyle bir yastık lazım


Erken yaşlarda hayata atılmanın hem iyi hem de kötü tarafları oluyor. Çocukluğunu yaşayamamış insanlar erken olgunlaşsalar da içlerindeki o çocuk duygusu hiç kaybolmuyor. Şahsen benim de çok özlemlerim var. Doyasıya bir çocukluk yaşayamadan ekmek derdine düşmekten yaşayamadığım bir sürü heyecan ve sevinç.

Onun için evlenince nasip olurda çocuğum olursa onunla çocuk olup oynamak istiyorum. Bazen komik düşünceler geliyor aklıma; mesela bir oyuncak için kavga ediyoruz, küsüyoruz. Bu bile gülümsetiyor beni. Bir kere bir sürü oyuncak alırım gibi geliyor, hatta şimdi de almak istiyorum ama bana gülerler diye vazgeçiyorum.

İnternetten bir sürü oyuncak sitesi buldum ve kaydettim, bu gidişle bir oda dolusu oyuncaklarımız olacak...Hayali bile güzel:))

Artık evlenmem lazım ama bir türlü gönlümün prensesini bulamıyorum. Aslında çok şey de istemiyorum, sadece onu görünce içim kıpırdasın istiyorum... Çevremde gördüğüm sevgisiz kuru bir ağaç gibi olan evlilikler beni ürkütüyor.

Bir kere başlangıç bana göre yanlış başlıyor. Hani doğuda başlık parası vardır ee batı da yok mu? Tamam başlık parası değil belki ama kız evinin istedikleri o kadar çok şey var ki , başlık parasını bile geçiyor. Gerçi o istenilenler yine bizim olacak ama yine de beni düşündürüyor. Hem pazarlık gibi konuşulması da bir tuhaf geliyor bana...

Tamam bana diyebilirler ki, eve bakabilecek misin?

Kızım rahat edecek mi?

Kötü alışkanlıkların var mı? İşte bunlar önemli .

Sonra merhametli misin?

Elin açık mı?

Kadın haklarına saygılı mısın?

Gezmeyi sever misin? Bunun gibi bana göre hayati sorular hiç sorulmuyor.

Efendim geline 10 bilezik , pırlanta yüzük, ev döşenecek tüm veyaz eşyalar eksiksiz olacak. Hele bir de kalabalık aileden kız alıyorsanız yandınız. Aile efradına hazırlanması istenen bohçaların maliyeti insanın belini bükecek kadar fazla. Ya anlamıyorum bir türlü, evlenecek biziz hediye isteyen onlar !

Ya kardeşim yeni evleneceğiz, bak kriz var...

Zaten bu krizden dolayı bütün gençler evde kalacak bu gidişle ve büyüklerin yardımcı olması lazım. Ama onlar ne yapıyor, aklına geleni iste. Yahu sonrasında bu borçları kim ödeyecek ve kim sıkıntı çekecek ? Senin kızın ! Ama yok, anlayış yok..

İşte bu yüzden evlenemiyorum, anacığım da gözümün içine bakıp durur...Ama bilmez ki şimdiki kızlar oldukça pahalı :)

Bu kelimeleri kullandığım için kusura bakmayın ama doğru. Yaş biraz ilerledi mi bir de ev istiyor gariplerim. Araba olsa kaymaklı kadayıf, ee başka bir isteğiniz?

Evde kaldım evde, bu gidişle evlenemeyeceğim...

En iyisi kendime bir kaç oyuncak alayım , evlenip çocuk olacak diye beklersem...

Bir de resimdeki yastıktan sipariş ettim mi tamam:)

 
Toplam blog
: 12
: 659
Kayıt tarihi
: 30.07.09
 
 

İlkokulu bitirdikten sonra maalesef okuyamadım. Küçük bir bakkal dükkanım var. Arkadaşlarım arasında..