Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Bu gün bir başka gün

Bu gün bir başka gün
 

Dokunsanız ağlayacak bir buluttum o akşam
Nereden gelmiştim adım neydi,
Fena halde terkedilmiştim,
Dağ başlarında bir istasyondaydım,
10.45 treni çok gecikmişti.
Üstelik o trende miydi bilmiyordum.
Bütün gün garları, otogarları alt üst ettim
Bütün otobüslere el ettim
Hangisindeydi bilmiyordum.
Açıkçası bana yazmamıştı.
Haydarpaşa’dan mı hareket etmişti
Kocaeli mülaki ne zaman
Hangi istasyonda inecekti
Ne bileyim ben işte, şaşırmıştım
Bir buluttum kapkara, dokunsanız ağlayacak
Üstelik sevgililer günüydü
Sonra aniden onu gördüm otobüs garında
Bir başkasının kolundaydı
Gülmeler, konuşmalar, sohbet
Gırla gidiyordu. Bitmiştim
Artık bir bulut olup yağabilirdim
Bir ırmak olup akabilirdim.
Bir nehir olup ağlayabilirdim..
Dokunsanız ağlayacak bir buluttum o akşam
İşte halimi size arzettim..
Niçin cesedimi körfezde buldunuz
Niçin ceplerim boş
Niçin gözlerim dolu
Anladınız değil mi? 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..