Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu Gün’de Ölmedik Çok Şükür!

Bu Gün’de Ölmedik Çok Şükür!
 

www.akishaber.net


Offf ya ne yazacağımı bilemiyorum arkadaş, her yerde ölüm haberleri, ne yersen kansersin (!) insan yaşamaktan beziyor. Hani şeytan diyor kap PC i ve televizyonu boca et yolun ortasına; yemin ediyorum on sene fazla yaşarsın! Birkaç otçu kardeş çıkıyor, o televizyon kanalı bu televizyon kanalı; insanlara umut aşılıyorlar; daha bir tane de “ben bu şahsın söylediği otları yedim kurtuldum” diyenine rastlamadım. 

Evlilik programları, sağlık programları, ağlatan zırlatan, tırlattıran abuk sabuk diziler. Haber programları ve siyaset; bizi egolaşmakta çoktan geçtiler. Devletin başındakiler birbirlerini psikolog Arif amcaya (!) gönderiyorsa, geridekiler ne yapmaz? Kendi haberini kendin üret, kendi ilacını kendin yap devri başladı artık. Acı çekmek istemiyorsan fazla sosyalleşmeyeceksin arkadaş! ”Boş geçmeyelim Recep ağabey, İsmail ağabey” (!) diye diye, insanları önce camiden sonra dinden soğuttular. 

Allah korkusu kalmayınca, önce ekmeğimizi çaldılar sonra içeceğimizi. Tüm hububat, sebze ve meyveler hormonlu; vakitli vakitsiz gelen ölümler şaşırtmamalı. “Bu gün de ölmedik çok şükür” devri başladı; sarılıp öpelim, çoluk çocuğumuzu, eşimizi dostumuzu bağrımıza basalım ne yaşarsak o kalır kâr; nasıl olsa er geç ölüm var! 

 

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..