Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Bu gün doğum günümmüş...

Bu gün doğum günümmüş...
 

 
Unuttuğum doğum günüm ve günlerim...
 
Yıllar öncesinden  tercihim... 
Kendim için hiç bir zaman  plan yapmadım.  Bunu özellikle  tercih ettim. 
Oysa beni tanıyanlar bunun tam tersiymiş  gibi algılarlar...
Buna da sebep hep neşeli oluşum...
 
 
Her doğum günümde hüzünlenirim  ağlarım... Duygu içerisinde kıvranırım...
O gün benim  kendi  sessizliğim  olur gider ....   
 
Bu gün benim doğum günümmüş...
Bir damla göz yaşında,
ipliğin ucunda,
Yorgun bezgin,
ağaçtan dökülen son yaprak...
Baksan yaşım... 
Konuşsan gencim...
Gözlerimden ruhuma dokunduğun da
o tarifsiz yaştayım...
 
Rüyalarım da sabretmeyi 
Tepedeki evi
Kendimden almadığım derdi
Dört yanımı saran aşkın dilimlerini,
İçimde sakladığım öfkeyi kaybettim...
 
Selam...
Ezan okunduğunda,
Abdest aldığım sular...
Namaz kıldığım seccadeler...
Çektiğim tespihler...
Okuduğum dualar...
Huzurum hatırladın mı...?
 
Yaşım soruyor...
Ey içtiğim kahveler...
Ey fal bakıp, yazdığım şiirler...
Ey uykusuzluğum...
Ey sessiz zamanlarım...
Beni hatırladınız mı...?
 
Sesim...
Ay karardığında,
Göklerden inen bulutlar,
Hüzünlenip,
Geceler sağır olduğunda 
O haykırışlarımı hatırladınız mı...?
 
Sizi,
Unutmadım söyleyemediklerim...
Bu hayatı anlamadım..
Çok üzgünüm,
 
Bu gün,
Gönlümün hediyesi, 
Bana benim için şiir olsun isterdim...
Aydınlıklara kavuşup, sarılayım dedim...
 
Kaderim...
Dertler eserken
Zorladım...
Kendim için
Yaşamak için
Eğilmemek için
Sevda için 
Yazgım sen söyle,
 
Hasretim...
Sen söyle, 
Kaç yaşındayım... 
Saçlarımın akları, konuşun ben dinlerim...
Gözümün kenarındaki çizgiler susmayın...
Anlatın neler yaşadığımı,
Aklım anlasın da yaşamadıklarını yaşasın diye
Konuşun....
 
Birgül Ekim...
 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..