Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

BU GÜN GÜNLERDEN "BAHAR"

BU GÜN GÜNLERDEN "BAHAR"
 

alıntı


Sonunda geldi bahar...

Güneşle kucaklaşma vakti dostlar..

Aşk vakti, sevdalanma vakti,

Bahçelerin renklenme,

Evlerin pir-ü pak olma,

Balkonlarda kahve,

Bahçelerde hamak keyfi  vakti

Kırlarda koşma coşma

Hurçlarda kapalı kalan canlı, capcanlı renklileri giyme vakti...

Bal kuzularla sarma olmak vakti

Bahar sorhoşu olma,

Uyuşukluktan kurtulma,

Rengarenk çiçeğe, böceğe hayran olma,

Alerjilerin başlama vakti.

Diyetlerin mevzû, hem de derin mevzû olma vakti.

Harika bir BAHAR karşılasın sizi..

Ruhunuzu, bedenizini sarsın bahar havası

Sevgiyle, sevginizi hak edenle kalın

Veeee ennnnnn sevdiğim şarkı:) buyurun keyifle dinleyin...Candan ERÇETİN'den

"Sen bana müjde misin umut musun sevgili 

Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar 
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim 
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var 
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili 
Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var 

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum 
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar 
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var 
Tabiki ben böyle oldugum için bahar 
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim 
Bütün kış dallarında tomurcuklar var"

http://www.youtube.com/watch?v=HF7qRCrWpQ4

 

 

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..