Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu gün içimden geçenler

Bu gün içimden geçenler
 

.....Kuşları düşünüyorum kuşların yaşam çabalarını, görüyorum, onlar yemlerini topladıkları ve yuvalarını kurdukları sürece yaşamlarını sürdürdürüyor sevinç duyuyorlar, bende onlarla sevinç duyuyorum. Diğer hayvanları geçiriyorum gözlerimin önünden, hepsi de beslenmek, çoğalmak, ve yavrularını beslemek zorunda olduklarına imkanlar sunan yaşam koşullarının içinde bulunmaktalar.... Bilmekteyim ki onlar bütün bunları yapabiliyorlarsa mutludurlar.
Bizde tıpkı hayvanlar gibi mücadelemizi sürdürmek zorundayız, aramızda ki fark yaşamın tek başımıza üstesinden gelmemek, eğer tek başımıza üstesinden gelmeye kalkarsak yanarız.

Yaşamı tek kendimiz için değil, herkes için, üstesinden gelmeye çalışarak sürdürmeliyiz ve mücadelemiz herkes için olmalı. Eğer bunu yapıyorsak mutlu ve mantıklı yaşıyoruz demektir. Gizli bir hazineyi arıyor gibiyiz biz insanlar, hep nereden gelip nereye gittiğimizi merak ediyoruz, bence gizli hazineyi işaret ediyor bize, yaşam mücadelemiz de herkesi düşünerek yol almak, bu işareti dikkate alarak yola devam etmek gerek. Hepimizin yolu açık olsun ........
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..