Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '10

 
Kategori
Siyaset
 

Bu gün seçim olsa kim kazanır?

Bu gün seçim olsa kim kazanır?
 

Bakan kişinin yorumuna bağlı ne anlattığı.


AK Parti'ye yakınlığıyla tanınan Metropoll Araştırma Merkezi’nin Ocak ayı itibariyle 31 ilde bin 614 kişi üzerinde yaptığı anket çarpıcı sonuçlar ortaya çıkardı. Ankete göre, ‘kararsızlar/sandığa gitmeyecek/cevap yok’ oyları dağıtılınca AK Parti yüzde 38.7 ile birinci parti oldu

Üsteki haberi Milliyet gazetesinde okudum. Es geçemedim, bu anketleri kim nerelerde, kaç kişiye sorarak yapıyor?.

Kimse bu anketleri yaparken bana sormadı ama, ben maddi sıkıntı çeken herkese soruyorum. AKP ye oy verdin mi? Verdim ama elim kırılsaydı da vermeseydim diyor, bir daha oy verecekmisiniz AKP ye dediğim de ise cennetin anahtarını vereceğim size dese yine oy vermem diyor, daha önce oy verenler.

AKP nin oy aranı sabit, Muhalefetin oy oranı ise düşmüş, tabi bu sonuca göre öyle...

Ben anketi yapanlarla aynı düşüncede değilim.

İktidar işsizliğe deva olmadı, çalışanı işten attı, işyerlerini kapattı, emekliye köpeğe kemik atar gibi zam verdi, harca harca bitmez... Sağlıkta reform yaptık dedi bir doktora gidip muayene olmak 10 lira. Yoksa paran öl dedi.

Üste saydıklarım AKP madurları tekbaşına bir kişi değil, eşi çocuğu, anası, babası, kardeşi var, bunları toplardak bir evde en az üç seçmen var. Ne yani gerçekten bu millet bu kadar aptal mı? Sanmıyorum...

Yapılan anketler geçeği yansıtmıyor. Anketin amacı hem nabız yoklamak, hem bilinçsiz ve karasız seçmeni yönlendirmekten öte doğruluğu yok.

Siz kimi kandırıyor sunuz?

Zamanla her şeyi eskitir yıpranır. AKP nin raf ömrü doldu, kullanım süresi bitti.

Şimdi değişim zamanı.

 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..