Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '08

 
Kategori
Borsa
 

Bu gün tatil

Hava çok sıcak İstanbul' da insan oturduğu yerde ıslanıyor adeta. Etilerde hava karşı tarafa göre biraz daha soğuk oluyor. Ama yine de çok sıcak.
Bu hafta tüm dünya son bir yıldır yaşadığımız finansal krizin değişik bir şeklini daha yaşadı. Borsada gelen bilançolar oldukça göz doldurdu. Bazı hisse senetleri özellikle Tofaş bana göre sanayii hisseleri içinde şu an için en iyi bilançolardan biri. 1968 yılında Tofaş kurulduğunda acaba böyle bir bilanço hayal edilmişmiydi? Ben o yıllarda Bursada yaşıyordum ve gelen İtalyan ailelerden bir çoğunun çocukları arkadaşımdı. Onlara ait ilkokul bizim evin hemen arkasındaydı. O günkü bu çocuklar bu günlerde kırklı yaşlarda...Çok güzel dostluklar kuruldu.
O günlerde Tofaşın üst yönetimini büyük bölümü italyan iken şimdi genel müdür bir Türk. İlk genel müdür olan Sinyor Guarnero da kısa bir süre önce vefat etti.
Eğer borsayla ilgileniyorsanız öncelikle Warren Buffetin kitaplarını okumanızı tavsiye ederim. Borsa bundan on yıl öncesine göre çok daha istikrarlı. Öncelikle ekonomik istikrardan bahsediyorum.Faizler ve döviz kurları da bu istikrarı sağlamlaştıran en önemli etken. Bono faizlerindeki yükseklik yabancıların iştahını kabartırken borsanın da en büyük rakibi olmaya sevam ediyor...
Ben her gün kendi fikirlerimi yazma kararı aldım ve okumak isteyenlerin beğeneceğini umuyorum.
Şimdilik bu kadar...
Selamlar...

 
Toplam blog
: 41
: 1131
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

Makina mühendisiyim ve 1988 yılından beri İ.M.K.B.de bazen pofesyonel bazen amatör olarak igileniyor..