Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu-Günlük

Bu-Günlük
 

Her anını her semtini test edemedim ama bu bayram trafikteki şans meleklerim yanımdaydı. Sadece ilk gün sabahı kaçan ve kovalayan kurbanlıklar yüzünden hafif sekteye uğrasa da genel anlamda çok başarılı aman stressiz bir bayram oldu trafik açısından. Bu rahat trafiği gördükten sonra geçtiğimiz bayrama nisbet, keşke dedim her gün bayram olsa.

Hayır hayır o anlamda zaten her gün bayram bana. Gerçek manada da olsun diyorum hani . Evet kabul ediyorum, her gün zor olur tabi ama özellikle istanbul için ayda şöyle dört gün üst üste tatil olsun. Yarısı boşalmasa bile yüzde otuz daha az kalabalık olur Yeditepe.

Bu rahatlamadan mıdır nedir bilmem ama misal bugün Carrefour dönüşü iki inatçı keçininkinden daha da inatçılığa azmettirecek bir üç yol ağzında geçiş üstünlüğü ben de olmasına rağmen hiç tanımadığım birine yol verdim. Kabul etmedi, kibarca ve de eliyle siz buyrun dedi, sabah sabah polemiğine girecek havamda olmadığımdan bastım gaza geçtim ben de. Geçerken Kenan Işık havası sezdim amca da son kararın mı diye sormayı hazırlanıyordu sanki. Ama yemezler, geçtim bi kere çalışıp gelmiştim hem.

Bu arada Carrefour demişken, prenses (kızım olur kendisi) kendini ve Carrefour'un yürüyen merdivenlerini bildi bileli her alışverişte bir fiş bir de yürüyen merdiven bileti alıyorduk! Bir çıkıp bir iniyorduk.
Kilyos da klip çekimi seyredercesine bizi seyreden delikanlıya rağmen bu geleneksel Carrefour aktivitemizi nihayet bugün resimleştirip, dijitalleştirdik. Hayırlı oldu sanırım. Geleceğe anı aynı zamanda.

Yapılacak bir sürü işim olmasına rağmen, havam yoktu akşamüstü. Zaten şu sıralar hala patron da işçi de ben olduğum için perşembeye kadar izin verdim kendime.
Bir arkadaşımın hediyesi im juli'yi izlemeye karar verdim. Uzun zaman önce izlemiştim. Sıcak gelmişti. Aynı keyifle izledim yine. Mucize ötesi tesadüflerle dolu bir masal olsa da ismiyle özdeşir sıcaklıkta, hoş, romantik bir filmdi. Fatih Akın işi biliyor. Sıkmadan, yormadan izletiyor.

Gece de Çakal'ı izlemeyi düşünüyorum.

İstanbul, 9 C parçalı bulutlu ve yer yer yağmur çiseliyor.

 
Toplam blog
: 39
: 765
Kayıt tarihi
: 21.10.06
 
 

Özel biri değilim. Sıradan bir yaşam süren sıradan bir adamım. Çok geçmeden adım unutulur. Tuzluk...