Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Şiirlerim; Anne, geceler, bu güzel havalar

Şiirlerim; Anne, geceler, bu güzel havalar
 

İnt alınmıştır


ANNE

Hayata başladığım beden,

Hayat suyumun çeşmesi,

İlk öğretmenim,

Ana dilim, lehçem

 

Karşılıksız veren

Geri istemeyen

Duygu bankası

 

Anne olmayanın

anlayamayacağı ruh hali

Sonuçta beklediği;

sadece bir gönül hoşluğu

Bir teşekkür...

 

Erkeklerin asla

Anlayamayacağı,

Tadamayacağı 

Bir yük müdür?

Yoksa haz mıdır?

              10.05.2014   -  Kadri KANPAK

 

GECELER

Geceler güzeldir

Çirkinlikler örtülür

Işıklar yıldızlara dönüşür

Yıldızların seyri doyulmazdır   

AMA gecenin karanlığı ürkütücüdür

Yine de her gecenin bir sabahı vardır.

 

 

                Kadri KANPAK - 04.06.2014

 

 

GÜZEL HAVALAR

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.
                                                

Orhan VELİ

Bu şiiri okumanın anlamanın tam zamanıdır diyerek kopyaladm,

***************

BU GÜZEL HAVALAR

Bizi de mahvedecek,

Yağmur yağmayacak,

Su kıtlaşacak,

Toprak kuruyacak,

Hasat olmayacak,

Kıtlık doğacak,


Bu güzel havalar bizi mahvetmeden,
Şangır şangır yağmurlar yağsın da
Gönüller şıngır mıngır olsun...
 

Kadri KANPAK

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..