Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '17

 
Kategori
Eğitim
 

Bu Hafta Bağımsız Hareket Kursumuz Yok

Bu Hafta Bağımsız Hareket Kursumuz Yok
 

Bağımsız yaşam kursu resmi


 Değerli arkadaşlar bu hafta Anakarada olacağım o yüzden bağımsız hareket kursumuz yok. Öğrencilerimiz lütfen baston kullanmaya devam etsinler. Sokaklarında gezebilirler. Bakkala komşuya tek başlarına gitme deneyimi yaşayabilirler. Ahmet Ünüvar Halil Köseler Hocalarımızın yazılarını lütfen okuyalım. Baston kullanımının yüzde doksanı cesaret yüzde onu tekniktir.Küçük adımlar size cesaret verebilir.

Cumartesi Türkiye Sakatlar Konfederasyonunun Özel Eğitim Çalış tayında olacağım. O Programa katılacak arkadaşlarla görüşebiliriz. Yarın Akşam olması planlanan Dostluk Limanındaki programımız bu Akşam Saat 22:00’da olacak. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Avukatı Fatma Tokaç engelli haklarını anlatacak. Sizleri de aramızda görmek isteriz Sohbet odasına üye olmayanlar admin arkadaşlarımızla görüşebilir. İnternet yoluyla hakları anlatmak güzel farklı İllerdeki arkadaşlarla görüş alışverişinde bulunuyoruz.

Hayal ortağım. Türkcelde hem mobil uygulama hem de 8090’ı arayıp haber kitap dinleyebiliyorsunuz. Benim yazılarımdan biri de burada yayınlandı. Dereden tepeden  bu haberi okuyan arkadaşlar beni arayıp sorular soruyorlar. Bu da beni sevindirdi. Zaten amacımız arkadaşlarımızla bilgi paylaşımlarını arttırmak.Telefonunu verebilir miyiz? Bazı arkadaşlar hocam senin telefonunu falancaya verebilir miyim diyorlar. Ben de herkese verin bizim amacımız ulaşılabilir olmak ve ihtiyaç olduğunda arkadaşlarımızın yanında olmak.

Görmeyen Hemşire. Dün beni arkadaşlar ziyarete geldi. Mesleği Hemşire olan ve gittikce gözlerini kaybetmeye başlayan bir hanımefendi. Görmeyenler ve Kadın Sağlığı üzerine Yüksek Lisans çalışması yapıyor. Bununla ilgili hanımefendilerden destek isteyeceğiz sizi o arkadaşımızla tanıştırıp biz aradan çekileceğiz  Ülkemizde iyi şeylerde oluyor. Böyle donanımlı arkadaşların olması ve damdan düşenlerin Akademik çalışmaların içinde olması kazanımdır.

Salih Arıkan Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..