Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '14

 
Kategori
Blog
 

Bu hafta yetmiş milyona sesleneceğim! Gününü ayrıca bildireceğim...

Bu hafta yetmiş milyona sesleneceğim! Gününü ayrıca bildireceğim...
 

Hani bir söz vardır ''bir gün her kes (süresini boş verin) meşhur olacaktır'' diye; galiba benim meşhur olma zamanım geldi... Hatta o anlarımın tadını şu an çıkarıyorum...

Bir şeyler yazmaya çalışan insanlar için en büyük keyif okunma sayısıdır... İnternet aleminde buna tık diyorlar, basılı alanda ise satış sayısı...

02. Mart .2014 saat 13:00 civarında, yazmış olduğum 595 blog'umun ortalama okunma sayısı 38.583'tür ve toplam okunma sayım 23.033.116  görünüyor...  Bu okunma trendi ile bu hafta sonuna kadar 70.000.000 kişiye ulaşacağım... Bu kesin... Maaşım iki katına çıksa bu kadar mutlu olmazdım...

Aklımdaki planlarıma gelince: Benim fotoğrafçı dükkanı olan bir yeğenim var (Can Can Foto/Antalya) işte Ona bu istatistiklerin dev resimlerini hazırlatıp, önünde fotoğraflarımı çektireceğim... Sonrasında ise bu fotoğraflarımı eşe dosta yollayacağım... Face sayfamda paylaşacağım... Ulusal medyaya, yayınevlerini, siyasi partileri de unutmam elbet...

Anlayacağınız haftaya hayatım değişecek... Bu okunma sayılarına kulak tıkayacak, ne medya var bu ülkede, ne yayınevi ne de siyasi parti... Bana kalan iş artık tekliflerin arasında seçim yapmak olacaktır... Hatta parti başkanlığım bile kesin bana göre...

Sağ olasın Milliyet Blog! Şu yazımı bitirinceye kadar toplam okunma sayım 23.194.885 oldu bile…  

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..