Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '17

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Bu Hayat Senin Unutma

Bu Hayat Senin Unutma
 

Bu senin hayatın. Ailenin değil, kocanın değil, akrabalarının değil, sevgilinin değil, sana karışan, senin hayatınla ilgili her hangi bir fikre sahip olan herkesi duymazdan gel. Duy ama duyma, gör ama görme…

Seçtiğin eğitim hayatı, seçtiğin yaşam tarzı, seçtiğin iş yaşantısı, seçtiğin hayat arkadaşın, dostların, evin barkın şehrin bunların hepsi senin seçimin olsun. Doğru ya da yanlış ama sen seç. Belki bu seçimler seni yeni bir girişimin içerisine sokacak ya da tam tersi ama dene vazgeçme dene dene dene, çabala, bahaneleriniz isteklerinizin önüne geçmesin.

Her şey ‘onun’ yüzünden ‘onu’ dinledim ‘ona’ kandım demektense. Evet, ben yaptım karar benim yanlışsa da benim doğruysa da benim bu benim hayatım demeyi her zaman bil. Kukla olmayı bırak, harekete geç, sen ol içinde kopan fırtınaları dizginleme bırak kopsun inceldiği yerden, zaman geçtikten sonra neye yarar fırtına koparmak kasırga çıkarmak. daha önce de yazdığım gibi Kimsenin sana bir şeyi yapamayacağını söylemesine izin verme.. Bir hayalin varsa onu korumalısın... Bir şeyi istiyorsan, git ve al.  Hayatta öyle seçimler yapın ki kazandığınız şeyler, kaybettiklerinize değsin her zaman ...

Bir tane hayatımız var Unutma ! Bu Hayat Senin ??????

 
 
Toplam blog
: 8
: 246
Kayıt tarihi
: 08.04.17
 
 

Geziyorum, görüyorum, eğleniyorum, çekiyorum, paylaşıyorum ve blog yazıyorum. Ne gezmekten vazgeç..