Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Aile
 

Bu haylazla işimiz var

Bu haylazla işimiz var
 

Bizim oğlanın hikayeleri bitmez
Eh insan bu kadar haylaz olunca ne olsa ondan biliniyor. Hani adın çıkacağına canın çıksın derler ya doğru valla
Bir hafta sonu annemi ziyarete gittim. Baktım Mahkeme kurulmuş Bizim ufaklık sandalyeye oturtulmuş babası önünde diz çökmüş çevresine annesi , babam, annem dizilmiş
Bizimki sorguda
Babası Soruyor
-Sen mi aldın oğlum
-Yok baba ben almadım
- Her yeri didik didik aradık cep telefonumu bulamadık. Aldıysan söyle babacığım bak hiç kızmayacağım
-Yok baba valla billa ben almadım
-Oğlum korkma kızmayacağım bak parada vereceğim söylersen
-Kaç para vereceksin?
-5 YTL
-Tamam ben aldım üst katta buzdolabının üstünde
Kardeşim ok gibi fırlıyor yerinden gidip geliyor
-Yok orada değil. İyi düşün nereye koydun?
Bu arada annem olacakları tahmin ettiği için çocuğu korumaya almış
-Israr etme o almamıştır küçücük çocuk ne yapsın senin telefonunu diyor
Bizimki cevap veriyor
-Ben aldım babaneciğim. Ben aldım
Babası:
-Eh tamam oğlum aldıysan yerini söyle
-Kaç para vereceksin
-10 YTL vereceğim
-Tamam üst katta konsolun çekmecesinde
Kardeşim yine fırlıyor üst kata geri geldiğinde eli belinde, nefes nefese
-Yok diyor. Orada da yok.
Sinirlenmiş bir şekilde
-Bu bizle kafa buluyor diyerek ufaklığın üzerine doğru bir hamle yapıyor
Annem kollarından tutuyor biz aman dur sakın yapma diye engellemeye çalışıyoruz
Bizim ufaklık en ufak bir korku belirtisi göstermeden keyifle
-Peki peki yerini söyleyeceğim ama yeşil para verecekmisin baba diyor
-Bak çakacağım şimdi iki tane diye tehdit ediyor babası
Annem çocuğun önüne geçerek yine korumaya alıyor onunsa eğlendiği her halinden belli .
Koparacağı paranın hesabını yapıyor sadece.
Tam bu sırada oturma odasının kapısında babaannem beliriyor yaşlılıktan titreyen ellerinin arasında bir cep telefonu
-Bunu mu arıyorsunuz diye soruyor.
Telefonun koltuğun arasına sıkıştığı ortaya çıkıyor bizim ufaklığın eğlencesi böylece son buluyor

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..