Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Bu hiç iyi değil...

Bu hiç iyi değil...
 

Bu hiç iyi değil...
Zihnimi meşgul etmiyorsun artık yerleşiyorsun. 
Sen yerleştikçe ben kendimden taşınıyorum. 
Bu iyi değil....
Sonra göz pınarlarım şımarıklık yapıyor, 
Dudak kenarlarım da artık hiç yerinde değil. 
Sana dair kelimelerim oluyor ve 
Cümlelerden uzun uzun anlatmak istediğim paragraflarım. 
Yeni bir hikaye değil,
El değmemiş temiz bir roman yazılıyor, içeriği senden, benden, bizden zerreciklerle dolu.
Bu da hiç iyi değil...
Özgüre özgürlük teslim etmek benimkisi. 
Kendimi unutup başkalaşmak. 
Bendeki benlerle vedalaşmak hali.
Bu da hiç iyi değil sevgili.
Senin peki diye sustuklarını,
Uzun uzun sustuğun sessizliklerini dinliyorum.
Ne görkemli dizeler yazıyor söylemediklerin ve ben okuyorum.
Kaçtığını gördükçe, kovalamadan gidişini izliyorum.
Kaçmaya çalışırken, zeminim kayıyor, yine sana geliyorum.
Bu da hiç iyi değil sevgili.
Sendeyken sensizlik taklidi yapıyor,
Yalnız yaşarmış gibi rol kesiyorum.
Kendimden gittiğimden günden beri,
Evsiz yurtsuz kaldığımı hissediyorum.
Bu hiç iyi değil de, sen iyisin ya bu iyi işte sevgili...

 
Toplam blog
: 158
: 253
Kayıt tarihi
: 22.08.15
 
 

Karşı kıyıdan kendi topraklarına geri dönmüş bir ailenin İstanbul'daki bolca edebiyat kokan evinde ..