Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '18

 
Kategori
Sağlık
 

Bu İlaç Firmaları Canan Karatay'a Şekerden Tabut Yaparlar

Bu İlaç Firmaları Canan Karatay'a Şekerden Tabut Yaparlar
 

İddialar çok yaygın: İlaç firmaları karları azaldığı için Canan Karatay’ın üzerine geliyor, yasaklamaların nedeni bu.

Ben de biraz öyle düşünüyorum…

Bir yanlış yönlendirme varsa-sadece o konuyla ilgili olarak- alır incelersin, ceza/yasaklama ne gerekiyorsa…

Ama linç kampanyası, adeta doktorluğu bırak diyorlar…

Biliyorum bizim sağlığımızı düşünüyorlar…

Ama doktora karşı gösterilen tavırlar şüpheli, sanki başka şeyler var altında…

 Sokaktaki insan “İlaç Firmalarının işi” der ise düşünün artık… Derdim bizi yanlış yönlendiren ve bazılarının iddia ettiği gibi halkın sağlığı ile oynayan birini savunmak değil, yöntem.

Hem sadece o demiyor diğer bazı alanında uzmanlaşmış tıp adamları da  (Ümit Aktaş, Yavuz Dizdar vs.) benzer şeyler söylüyorlar.

Aynı çevreler “otçu” Marankilere bir şey demiyorlar.

Ben doktorun avukatı değilim ki bazı şeylerine de katılmıyorum (Annemiz babamız gibi beslenelim, kurtlu elma yiyelim filan) ama eğer ilaç firmaları iddiası doğruysa bir tıp insanına haksızlık yapılıyor.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..