Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bu işte bir terslik var, birinden biri yalan söylüyor

Bu işte bir terslik var, birinden biri yalan söylüyor
 

Gaziantep Bakırcılar Çarşısı


Ne iş yaparsanız yapın, yeter ki adam gibi yapın...'


BU İŞTE Bİ TERSLİK VAR BİRİNDEN BİRİ YALAN SÖYLÜYOR...


Muhabir ve kameranlık yapan arkadaşlarla birlikte günün 24saat'in en az 5 saati haber peşinde, toplantılarda ve halkın içinde geçiriyoruz. Vatandaşa bir dokunup bin ah işitirken, yaygın basında izlediğimiz DEVLET yetkilileri ve azatı büyüklerimiz herşeyin güllük gülistanlık olduğunu söylerken gögüsleri kabarıyor. Savaş sonra bir ülkeyi cennete çevirmenin mutluluğunu yaşayadursunlar, ama ekonominin bel kemiği olan küçük esnaf artık dükkan kirasını bile karşılayamaz duruma geldi de geçiyor bile... Bakırcılar Çarşısında dolaşıyorum. Esnafın birine soruyorum, sorduğuma soracağıma bin pişman olurken televizyon kanalların alışık olduğumuz spot sözler kulağımda cınlayıp duruyor" NERDE BU DEVLET...." BİLMİYORUM sayın büyüklerim abilerim nerdesiniz koskaca Türkiye'nin sayılı sanayi şehirlerinden biri olmuş bu kentte evine ekmek götürmek için yaz kış hiç fark etmez dükkan açıp siftah etmeden kapatanlar var. VAY HALİMİZE....

 
Toplam blog
: 8
: 732
Kayıt tarihi
: 08.01.07
 
 

Gaziantep'te doğdum. Yerel gazete, televizyon, radyo, dergi ve internet sitelerinde editörlük ve ..