Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Bu kaçıncı gelmeyişin

Bu kaçıncı gelmeyişin
 

Bu kaçıncı gözlerimde akan yaş

Senden ayrı geçen kaçıncı gecem

Umutlarımın hayallerinden uzak kaçıncı deprem

Gelmeni yollarda beklediğim     

İçimde ateşlerin yandığı özlediğim

Sensiz geçen kaçıncı gecem bilemediğim

Seni beklemekten usanmadım bekledim

Hasret diye geceleri senin kokun ile yattım

Bir gün gelirsin diye sevindim

Gelmedin bu kaçıncı gelmeyişin yine bilemedim

Bekliyorum ne kadar anlatsam

Tükenmez bitmez sensiz gecelerin feryadını duymadan nasıl yatsam

Anlatılmaz ki

Sensizliği anlatmaya heceler kelimeler mecalim yetmez

Yaşıyorum geleceğin o mutlu neşeli şen günlerin hayali ile

Mehmet Aluç

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..