Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '16

 
Kategori
Deneme
 

Bu kaçıncı yangın yeri?

Bu kaçıncı yangın yeri?
 

BU KAÇINCI YANGIN YERİ

Yangın yeri yine bu gece Beşiktaş. Alevler yükselirken göğe doğru. Yine yer yerinden oynadı.  Yüreklere düştü yine kor ateşler. Bir hengâme, bir koşturmaca… Ve çığlıklar!  Göz gözü görmüyor. Her yer kan kokuyor. En kötüsü. Kafa, göz, el, parmak… Var mı bundan kötüsü sanki bir senaryo parçası gibi. Keşke! Motor deyince yıkanır paklanır eski halimize dönüverirdik. Oysa şimdi.

 Hiç organları vücuttan ayrı gördün mü? Yattığı yerden doğrulmayan yiğit… Yanı başı sağlı sollu cesetler! Kan konusuna barut kokusu karışmış. Yanık et kokusu kan akan gözlerini açamasa da burun deliklerini yakıyor. Karanlık kopkoyu bir karanlık. Yanında yatan düşmüş yüz üstü. Barut… Ilık ılık değiyor tenine… Kan mı bu? Bir hamle yapıyor. Tek bacağım nerde?

Kim kastetti benim canıma? Anam can kuzuna ne oldu. Gelsen. Başımı okşasan. Kim bize kıyanlar. Biz ne yaptık onlara. Analara, babalara, kızlara, oğullara. Oğluna kıydılar anam! Doktor olacaktım. Diğeri mühendis. Bir diğeri öğretmen olacaktı. 

Karardı mı etraf; Gözlerim mi kapanıyor. Canım mı azalıyor sanki! Ben. Soğuyor mu bedenim?

Nereye gittin derlerse. Ben ne diyeceğim!

Anam ben gidiyorum. Sana verdiğim hiçbir sözü tutamadım. Ne olur kızma bana. Böyle olmasını ben istemedim.  Ben sözümü tutacaktım. Tutturmadılar anam, her yer yürek yangını oldu.

Gülseren AKDAŞ

 

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..