Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu kadar çıplak bırakma beni...

Bu kadar çıplak bırakma beni...
 

Seni nasıl özledim bir bilsen

Canımdan canın gitmediği bir an hatırlıyorsam kül olayım

Hasretinin ateşi bir gün olsun sönmesin harfinde riya varsa anlatışımın

Sensizlik kaderim olsun

Adını şarkılarda duyayım, dökülemesin dilimden tenine ince bir nefes

Göz yaşımdan öte dilleneme vücudumda bir ömür

Tebessüm tatlı bir anı kalsın aynalara sıkışmış

Öyle bir yemin olsun ki bu hasretim

En sevdiklerimin üzerine kendi ellerimle çekeyim toprağı, kokusunu yanık yüreğime…

İçerimde, en içerimde bir yerlerimde öyle bir yangın var ki hasretim

Çıplak kalsam olmuyor giyinsem olmuyor

En kararsız hallerim sensizliği vurduğu an yüreğim, başlıyor

Ölsen kurtulursun gibi gelir ya hani, ona bile karar veremiyorum inan

Sensizliği yaşayamadıktan sonra, hurisine yandığımın cennetinde neyleyim

……

Hiç görmediğim okyanusları ayaklarıma getiren kokunu öyle çok özledim ki

Hani diyorum bazen, kokundan öte dolamadın da içime

Dolaşamadı nefesin nefesimde

.

.

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..