Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Bu kadar mı taş kesti yüreklerimiz?

Bu kadar mı taş kesti yüreklerimiz?
 

Dün (03.Nisan.2008) saat 12.00 - 15.00 saatleri arası iki büyük haber portalından derlemiş olduğum ana başlıkları sizlerle paylaşmak istiyorum.

milliyet.com

1-AB PKK'yı terör listesinden çıkardı.

2-GÜL'ün gol sevinci.

3-İstanbul'un yeni haritası çiziliyor

4-Deivid atıyor Fenerbahçe'nin kasası doluyor.

5-Sevgililere evde bıçakla infaz.

6-Dekolteler kraliçesi.

7-Yıldızların fantastik pozları.


hürriyet.com

1-Kazım yine O hareketi yaptı.

2-"Gooooool" Cumhurbaşkanım.

3-Meydan savaşı 2 Ölü 7 Yaralı

4-Başbakan cebinden 33 bin YTL tazminat ödeyecek.

5-Baykal AKP'ye kapıyı araladı.

6-PKK'nın Dağlıca'daki şeytani planı

7-Üç çocuk kampanyası.

Şimdi izninizle konumuza geçelim.

Dün benim için bu haber başlıklarından çok daha önemli bir haber vardı, gündemin birinci maddesine oturur ve öylece kalır diye tahmin ediyordum.Çünkü dün ;

Kemal'in son askeri son nefesini vermişti !

Bu haber önce bir saman alevi gibi parladı ülkemiz gündeminde ve o talihsiz sıradanlık içinde kaybolup gitti. Rutin bir şekilde magazin, futbol ve klasikleşmiş siyasi haberler gündemi meşgul etmeye başladı ve o şekilde de devam ediyor.
Emin olun çok mu abartıyorum veya çok mu duygusalım diye bir ara kendi kendimi sorguladım. Son Gazi Yakup SATAR'ın ölüm haberini ilk okuduğumda gözyaşlarımı içime akıtmadım onlara engel falan da olmadım.

Çünkü Yakup Amca "Küllerinden doğan O Cumhuriyet'in" kan, gözyaşı, acı ve yokluklar içinde kurulduğunu gören ve bizlere gücü yettiğince gösteren son tanık'tı.
Dolayısıyla benim gözümde bir "Simge" haline dönüşmüştü ve tüm Türkiye için öyle olacağını sandım.

Yanıldım.

Oysa neler yapabilirdik ;

Son Gazi'nin aziz naaşını bekletip devletin en yüksek düzeyde bir katılımıyla bugün onu görkemli bir törenle uğurlayabiliridk.

Olmadı.

Yapmadık yada yapamadık.

O'nu sıradan, alelacele ve buruk bir şekilde son yolculuğuna uğurladık.

Sevgili Dilek.Ç'nin deyimiyle " İnşallah haklarını bize helal ederler" .

Uğurlar olsun Yakup Amca.

Eksik olmasın benimle beraber H.Hüseyin DULUN'da bu konuda bir haber blogu yayımladı.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=101899

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=101902


04.Nisan.2008/Cuma

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..